Hjertelyd

Fant også flere forskjellige - så er nok ikke unormalt. 88 var sikkert hovedpulsåra. Selv fant eg 145 - 160 og 170

♡02.03.2015♡

Pulsen dems varierer jo veeldig nå de første ukene. Forsåvidt frem til fødselen. Er de aktive stiger dem rett til vers. Og er de rolige holder den seg lav, men veldig sjeldent stabil over tid. :)

Er denne doppleren helt ufarlig å bruke?
Mener å ha lest et sted en skulle være litt forsiktig med doppler da en ikke viste hvilken påvirkning det hadde på fosteret.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min samboer er imot kjøp av doppler, han mener det er helt unødvendig og er redd det vil gjøre meg mer engstelig hvis det plutselig ikke være riktig slag eller jeg ikke skulle finne hjertelyd..

Min samboer er imot kjøp av doppler, han mener det er helt unødvendig og er redd det vil gjøre meg mer engstelig hvis det plutselig ikke være riktig slag eller jeg ikke skulle finne hjertelyd..

Angelsounds er godkjent, og om du bruker den 50 ganger tilsvarer det ca 2 timers tv-titting i stråling. Altså helt ufarlig (om du kjøper en godkjent). Jeg betalte vel 3-400 kr for min. Jeg har prøvd et par ganger allerede, og ikke hørt noe, men er bare 8+3 i dag da. Tenkte også på det at jeg kunne bli bekymret om jeg ikke hørte noe, men så kan man ikke regne med det før uke 14 da (noen allerede i uke 9), og har utelukkende lest om positive erfaringer her. Jeg ville gått for det! Tenk å kunne la vordende besteforeldre høre hjertelyden? Det skal bli morro!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja jeg hadde jo syns det var veldig kjekt, alltid lyst på litt ekstra første gang :)
Jeg har vært litt engstelig, spesielt etter en liten blødning så forstår samboer er redd det skal øke engstelsen. Men når jeg over 12 uker så må det jo gå bra :) bare 17 dager igjen til 12 uker :)

Fant hjertelyd 9+5 med doppler hjemme. Helt fantastisk! Blir mest sannsynlig satt tilbake fire dager også, så var tidlig;) Er andregangs, fødte i fjor :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvordan teller dere hjerteslagene? Jeg får min fra teknikkmagasinet på mandag :) klarte ikke å la værr :P

*første spire i månedskifte februar/mars*

Fant hjertelyd i dag! <3 brukte lang tid på å finne den, men gud så deilig å høre! :D hormonene slo skikkelig til og måtte gråte en skvett :)

Jeg klarte ikke å finne hjertelyd, fant bare min egen :(

*første spire i månedskifte februar/mars*

Back
Topp