Hjertelyd

Samboeren kjøpte en til meg prøvde i dag selv om jeg kun er 9 uker på vei. Fant flere, min på ca 88 en annen på 120 og en på 149 og enda en på 180. Ikke rart man blir forvirret! Får vente et par uker før jeg prøver meg igjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bestilte angelsound doppler i dag. Tips: 20% rabatt ved å trykke inn: RABATT20 tom. 31.jul om andre tenker på å kjøpe. Gleder meg :)
Haha, jeg kjøpte den i går, så heller ikke rabattkoden :p jaja ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samboeren kjøpte en til meg prøvde i dag selv om jeg kun er 9 uker på vei. Fant flere, min på ca 88 en annen på 120 og en på 149 og enda en på 180. Ikke rart man blir forvirret! Får vente et par uker før jeg prøver meg igjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje du får trillinger? ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Bestilte angelsound doppler i dag. Tips: 20% rabatt ved å trykke inn: RABATT20 tom. 31.jul om andre tenker på å kjøpe. Gleder meg :)

Tusen takk for rabattkoden, da har jeg kjøpt ny doppler :-) hadde så lyst på den som det står antall hjerteslag på :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har hørt at det tidligste min jordmor har funnet hjertelyd er i uke 14.. Er det ikke litt rart at dere klarer å finne hjertelyd allerede i uke 9? Ikke for å være frekk eller ikke tro på dere :) men lurer bare..

*første spire i månedskifte februar/mars*

Jeg har hørt at det tidligste min jordmor har funnet hjertelyd er i uke 14.. Er det ikke litt rart at dere klarer å finne hjertelyd allerede i uke 9? Ikke for å være frekk eller ikke tro på dere :) men lurer bare..

Hva skal det ellers være når den er 170?

♡02.03.2015♡

Synes bare det er rart med tanke på hva jordmor sa :P

Det kan jo også ha med tålmodighet å gjøre vil jeg tro;)
En jordmor vil nok ikke bruke en evighet på å finne hjertelyden så tidlig, men når en kommende mor sitter hjemme og prøver så er nok tålmodigheten der større :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Med førstemann fant min jordmor hjertelyden en eller annen gang i uke 11.

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Min opplevelse er at jordmødre og leger nekter å lete etter hjertelyd med doppler før de er "garantert" å finne den :)
Fant den tre ganger, klart og tydelig 179 slag i minuttet. Nå er det bare 8mnd siden jeg fødte, så er jo mulig livmoren er litt større enn en typisk "førstegangs" fødende også :)
Ellers har jeg ingen annen svar enn at vi er forskjellige ;) er ihvertfall 100% sikker på at det var hjertelyden til bønna jeg fant :)

Forsøkte RABATT20, og den funket ikke for meg. Men det gjorde RABATT10. Så kreativt var det ;-)

Kusinen min er jordmor og jeg spurte henne om dette rundt uke 14. Hun fortalte nettopp det som står over, at de unngår å lete etter hjertelyden før uke 14 fordi de lett kan skremme den gravide dersom de ikke finner den. Den er ikke vanskelig å finne før det sier hun, men hos enkelte kan den være vanskeligere å finne grunnet feks foranliggende morkake. Så det er nok babyens hjerte du hører, blir man forvirret over antall slag er det bare å høre på hvor hurtig det slår. Skal visstnok høres ut som et raskt lokomotiv.

Forsøkte RABATT20, og den funket ikke for meg. Men det gjorde RABATT10. Så kreativt var det ;-)

Kusinen min er jordmor og jeg spurte henne om dette rundt uke 14. Hun fortalte nettopp det som står over, at de unngår å lete etter hjertelyden før uke 14 fordi de lett kan skremme den gravide dersom de ikke finner den. Den er ikke vanskelig å finne før det sier hun, men hos enkelte kan den være vanskeligere å finne grunnet feks foranliggende morkake. Så det er nok babyens hjerte du hører, blir man forvirret over antall slag er det bare å høre på hvor hurtig det slår. Skal visstnok høres ut som et raskt lokomotiv.
Så heldig du er som har jordmor i familien ;)

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Back
Topp