Hjertelyd

Strikkelisaen

Blir kjent med forumet
Jeg fant hjertelyden med doppleren i kveld <3 Så deilig! Ca 174 slag i minuttet. Første bekreftelsen på at lillebror eller lillesøster er der inne.

Hadde egentlig ikke trodd jeg ble å finne den så tidlig (9+2-3 dager), sist fant jeg den i uke 11.

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Så morro. Gleder meg til jeg kommer så langt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også fant den i kveld!!!! :D :D overlykkelig - hadde ikke forventet det!! Er 9+3! Gud så herlig! Kjøpte ikke Doppleren før uke 14 forrige sv.skap.. Dette var gøy! :D <3

Så herlig det må være å høre hjertelyden . Hva koster en slik doppler?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikke for å ødelegge, me d KAN hende at det er pulsen fra hovedpusåren som slår inn så tidlig.. Vet at det har skjedd med andre med sånn doppler...

Ikke for å ødelegge, me d KAN hende at det er pulsen fra hovedpusåren som slår inn så tidlig.. Vet at det har skjedd med andre med sånn doppler...

Men da vil jeg vel ikke tro at pulsen hadde vært så høy? For at jeg skal komme opp i 174 slag i minuttet, skal jeg ha løpt i 5-10 min (anstrengelsesastma).
nærmer seg makspuls på de fleste voksne :)

Det må jo være veldig betryggdnde å høre slagene til knøttet :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Oi! Allerede? Så deilig! Hjertet til min lille har knapt begynt å slå, hehe. Jeg har også lyst på en god doppler.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Så gøy!! Har akkurat kjøpt meg en doppler, og gleder meg til å prøve om en måneds tid! :) Måtte du lete ganske langt ned?

Så gøy!! Har akkurat kjøpt meg en doppler, og gleder meg til å prøve om en måneds tid! :) Måtte du lete ganske langt ned?
Ja, ved trusekanten :) Det måtte litt leting til. Og den er jo veldig liten, så det skulle ikke mye bevegelse på doppleren til før lyden forsvant.

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Oi så spennende!! En sånn må jeg få meg!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Må bestille meg en jeg og tror jeg. Frykter jeg ikke får høre noe før oul i september, og det syns jeg er litt vel lang tid... :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Bestilte angelsound doppler i dag. Tips: 20% rabatt ved å trykke inn: RABATT20 tom. 31.jul om andre tenker på å kjøpe. Gleder meg :)

Back
Topp