Hjertelyd og kjønn

Jo, de følger en kurve der den først øker og så synker igjen :) Tror toppen er rundt 8-9 uker, men husker ikke helt. Fikk se en graf på det etter UL en gang
Ja, mente jeg hadde lest noe sånt et sted! Lurer på om vi da skal ta utgangspunkt i «toppen av kurven» eller den pulsen som er når den synker, mtp gjetting av kjønn :)
 
Ja, mente jeg hadde lest noe sånt et sted! Lurer på om vi da skal ta utgangspunkt i «toppen av kurven» eller den pulsen som er når den synker, mtp gjetting av kjønn :)
Vet ikke helt, men kanskje noen andre har lest om det :p
 
Da har vi fått svaret:D
Og- denne gang kunne vi ikke lite på hjertelyden;)
155 slag denne uka og vi venter gutt:Heartblue
 
Hjertelyd i dag 16+4 var 138. Laveste noen av mine har vert :p
 
Hjertelyden 12+5 lå på 164, den har ligget på 160+ alle tre gangene vi har fått høre den. Magefølelsen sier også jente, men vi får se. :)
 
Hjertelyden tilsa jente, men her kommer det en liten prins :cool01
 
Veldig interessant dette :D begge mine jenter har logge veldig stabilt rundt 160. Men eg føle det ikkje er noko sikkert før iallefall bikket 14-15 veker, er vell rundt da den begynner å legge seg stabilt trudde eg..? Denna kidden her hadde iallefall 180 i puls fram til uke 10, så har den saaakte falt, 160 i veke 13 og låg nå på 150 i veke 14. Blir jo spennande å se :D men me får ikkje veta det før til jul ;)
 
Hjertelyden til mini var 150 i uke 16+0 så blir spennede å se om det blir jente eller gutt om et par uker :happy:
 
Har gått gjennom lista for meg selv her nå, status 14+1:

Hvordan magen bæres: for tidlig å si
Kvalme: gutt
Hjerterytme: jente
Salt/søtt: umulig å si, har ikke hatt noen spesiell hunger
Giftering: ikke prøvd
Synes bakfra: for tidlig å si
Ansiktsendinger: jente
Kviser i ansiktet: gutt
Legghår: nei, altså... ingen endring? :p jente?
Urin: jente
Pupper: jente
Sove-side: sover på begge.
Natron: hakke prøvd. :p

oppsummert: jente?
 
Var på ul i dag, og da låg den på 155, mener det var ca samme på frøkna mi også
 
Til info om hjertelyd, som jordmor fortalte meg i går. Hjertelyden er ofte raskere i uke 12 enn hva den er kun noen uker senere. I uke 12 hadde min 165, mens den i går i uke 15 var på 145. På ultralyd uke 12 mente de det er en jente inni her, så nå gjenstår det å se :)

Ser nå at dette er nevnt tidligere i tråden.
 
Last edited:
Her var hjertelyden 170 i uke 12, og ca 150 to ganger etter det. De mente det så ut som en gutt på TUL, så er spent på å se i morgen på ordinær ultralyd! :rolleyes:
 
145 i dag, 152 hos jordmor for 3 uker siden. Venter gutt :)
 
Vet ikke hva hjerterytmen var på i går (annet enn jevn og fin ❤️) men det viste seg å være en gutt.
 
Back
Topp