Hjemmelaget Voksi?

Da har jeg klippet opp stoff til min første voksi pose... bruker noen rester av det jeg har hjemme... mens jeg ventr på alt jeg har betilt fra stoff og stil.... gullet mitt skal få hele 3 forskjellige poser... morro å kunne bytte trekk innimellom [:D][:D][:D][:D] Så får vi se om jeg klarr dette da... hihi

Morro! [:D]
har lyst å lage flere jeg å.. [:)] var utrolig artig å lage.. [:D]
Du får det nokk til, Lykke til.. [;)]

hei. på denne posen skal glidlåsen være 75 cm?? finner bare70..
ORIGINAL: Tjukkebollepus

Her er tegningen og bildene av min selvlagede "voksi", som flere andre her inne og har brukt.
Jeg brukte ca 2 1/2 meter bomullstoff, et stort fleeceteppe, ei dyne (ikea sin til 25 kr) og en glidelås til denne posen.

ORIGINAL: bambii86

hei. på denne posen skal glidlåsen være 75 cm?? finner bare70..

Her er tegningen og bildene av min selvlagede "voksi", som flere andre her inne og har brukt.
Jeg brukte ca 2 1/2 meter bomullstoff, et stort fleeceteppe, ei dyne (ikea sin til 25 kr) og en glidelås til denne posen.

Det holder med 70cm glidelås om du ikke får ta i annet. Men skal være for hver 5cm. Er i alle fall det her på sybutikken.

Nå ble jeg veldig gira på og lage voksipose !
Er ikke gravid, eller har barn men tror jeg vil
prøve alikavell. Så på mandag skal jeg ta
turen til jysk for og kjøpe stoff og dyne !
Og jeg skal faktisk lage den for hand!
Jeg gleder meg til og se hvordan den blir[:)]

Nå har jeg klippa ut dyna, og sydd den "sammen"[:D]
Er bare og sy stoffet sammen i morgen om jeg får tak
i symaskin =) jeg dytter opp tråden slik at det ikke tar
så lang tid og finne den igjenn [:)]

hei, hvor stor er buen på toppen??? ser ikke liten ut på bilde men når jeg klipper til seg den så liten ut..

Hele posens høyde er 170cm. Om du trekker fra bunnen på 80cm og klaffen på 75cm får du høyden på buen[:D]

Jeg laget buen helt ned til der hvor glidelåsen skal være for da blir toppen litt finere syns jeg.

slik ble min da:

Jeg skal begynne på min te uka. Gleder meg te å begynne.

Hvor lang trenger glidelåsene å være? Skal sy en som ligner litt på Voksi Urbab, og der er det glidelås rundt hele.

ORIGINAL: Stinius

slik ble min da:

nydeligt stoff og pose.
Hvor fikk du tak på stoffet??

Hei!
Nå tenkte eg eg skulle starte med min heimelaga voksipose, men et lite (dumt) spm først; har det nåke å sei kor tjukk dyna er?

den eg har er litt tjukkere enn den ikeadyna, og det kan kanskje bli litt voldsomt?? eller?

ORIGINAL: miamilla

Hei!
Nå tenkte eg eg skulle starte med min heimelaga voksipose, men et lite (dumt) spm først; har det nåke å sei kor tjukk dyna er?

den eg har er litt tjukkere enn den ikeadyna, og det kan kanskje bli litt voldsomt?? eller?

Det blir smak og behag, ikea dyna er jo syltynn, så om den e tjukkere enn den trur eg nok går heilt bra! ;)

ORIGINAL: vetlemeg

Hei!

Det blir smak og behag, ikea dyna er jo syltynn, så om den e tjukkere enn den trur eg nok går heilt bra! ;)

Tusen takk for raskt svar! Då kan eg starta nå, då [:D]

ORIGINAL: vetlemeg

Hei!

Tusen takk for raskt svar! Då kan eg starta nå, då [:D]

Berre hyggelig![:D]
Det kan du da, må legge ut bilde når den er ferdig![;)]
Lykke til[:)]

ORIGINAL: IVFProver84

slik ble min da:

nydeligt stoff og pose.
Hvor fikk du tak på stoffet??

Kjøpte det på den lokale sy og frisørstua her[:D]

ORIGINAL: IVFProver84