Det er herved sendt...håper du mottar det snarestFy søren du er effektiv. Send litt effektivitet over hit da vel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er herved sendt...håper du mottar det snarestFy søren du er effektiv. Send litt effektivitet over hit da vel
Må bare få disse prosjektene ferdig for det ligger nøster med garn og venter på megFy søren du er effektiv. Send litt effektivitet over hit da vel
Sjekk ut garnstudio.com. der finner du strikke og hekleskole. Og oppskrifter.Jeg har veldig lyst å strikke. Noen som vil lærer meg det?
Guriland så flink du er da!Vis vedlegget 70058Vis vedlegget 70059 ting eg har laget
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Takk for detGuriland så flink du er da!
Venter en liten i februar
Husmor nr 1 hvor får du tiden til dette i fra?Har laga ett babynest, strikket 3 bodyer, 2 luer og holder på med ett vognteppe, en dress og en body
Vis vedlegget 70058Vis vedlegget 70059 ting eg har laget
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Det er en heldrakt oppskrift fra MariusHvor fant du oppskriften til den bodyen? Den var skjønn
Det er en heldrakt oppskrift fra Marius
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
I mellom slagene....slapper mest av med håndarbeid mellom neveneHusmor nr 1 hvor får du tiden til dette i fra?
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Eg hadde ikke laget annet en sokker før detteDa skal jeg skaffe meg mønsteret og prøve meg på den.
Er ikke akkurat verdensmester på strikking men tar jeg meg tiden går det vel