Hjemmelaget ting til baby

Har ikke laga noe jeg :D Venter spent på stoff i postkassa til å sy baby nest da. Muligens strikke hentesett senere :)

-iPhone appen-

Jeg har veldig lyst å strikke. Noen som vil lærer meg det? :p

Jeg strikker akkurat nå på et nøstebarnteppe i dueblå. Guttefølelse. Dessverre tar teppet en evighet. Hekler også et teppe i bestemorruter i blått, brunt, hvitt. To ulike blåfarger. Men får ikke heklet videre før jeg kjøper mere hvitt garn.

Jeg vet ihvertfall at vi ikke skal ha babynest. Liker ikke trender. Men jeg vil ha en moseskurv.

Hva er en moseskurv? Og hva liker du ikke med babyneset? Nr tre på vei her og har ikke brukt/hørt om babyneset før nå :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg skal ikke lage babynest, jeg skal kjøpe sleepyhead :)

♡ Februar 2015 ♡

En moseskurv er en sånn flettet kurvsak til babyer. Kommer gjerne med stativ og fint trekk.

Tja, jeg syns babynest virker som bare en sånn ekstradings, og så skal "alle" ha en. Jeg liker å være spesiell. :p

Har laga ett babynest, strikket 3 bodyer, 2 luer og holder på med ett vognteppe, en dress og en body
Husmor nr 1:):) hvor får du tiden til dette i fra?

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Satt mamma på jobben med å strikke Osloanorakk i disse fargene

ImageUploadedByBV Forum1407310878.358362.jpg

og nabo til å hekle vogn/sengteppe i bestemorruter!:):)

Sent from my iPad using BV Forum

Det er en heldrakt:) oppskrift fra Marius:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Da skal jeg skaffe meg mønsteret og prøve meg på den.
Er ikke akkurat verdensmester på strikking men tar jeg meg tiden går det vel :-)

Ho ho har funnet butikk som selger perfekt stoff til ullammeinnlegg

Da skal jeg skaffe meg mønsteret og prøve meg på den.
Er ikke akkurat verdensmester på strikking men tar jeg meg tiden går det vel :-)
Eg hadde ikke laget annet en sokker før dette:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Back
Topp