Hjemmelaget ting til baby

Fin! Men hva bruker man det til? He he.. I vogn, i seng? Jeg er ikke noe symenneske, men et strikkemenneske, så blir nok sikkert ikke noe babynest her. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, en kan bruke det både i seng, foreldrenes seng, i vogna. :)
Så ei på FB som selger for 600kr stykket, pluss 100kr i porto. Kanskje jeg bestiller der en gang. Får se :)

-iPhone appen-

Fin! Men hva bruker man det til? He he.. I vogn, i seng? Jeg er ikke noe symenneske, men et strikkemenneske, så blir nok sikkert ikke noe babynest her. ;)

Jeg har også 3.barn i magen og aldri hatt det heller. Har ikke visst om det. Men jeg ser jo at det kan være greit f eks i starten når sprinkelsenga er så stor rundt. Har egentlig bare brukt et sammenrulla teppe som skjerming, men så er det jo det med at det kan bli dratt over ansiktet osv etter hvert. Ser mange har sånn babynest i lekegrinda, men her bruker vi ikke lekegrind, har ikke plass så babyen ligger bare i vognbaggen i stua.

Jeg har også 3.barn i magen og aldri hatt det heller. Har ikke visst om det. Men jeg ser jo at det kan være greit f eks i starten når sprinkelsenga er så stor rundt. Har egentlig bare brukt et sammenrulla teppe som skjerming, men så er det jo det med at det kan bli dratt over ansiktet osv etter hvert. Ser mange har sånn babynest i lekegrinda, men her bruker vi ikke lekegrind, har ikke plass så babyen ligger bare i vognbaggen i stua.

Ser hva du tenker. Jeg har ofte lagt ammeputen øverst i grindsengen slik at det blir litt "mindre" plass rundt hvis du skjønner hva jeg mener. ;) Får se om jeg får fart på syferdighetene mine ;) hi hi

Ja, en kan bruke det både i seng, foreldrenes seng, i vogna. :)
Så ei på FB som selger for 600kr stykket, pluss 100kr i porto. Kanskje jeg bestiller der en gang. Får se :)

-iPhone appen-
Jeg veg om et sted på nett hvor de kun tar 450 :)

Eg har oppskriften på babynest å kan sikkert lage på bestilling:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Å denne tråden var fin, den har jeg ikke fått med meg, kommer nok litt av hvert fra meg også etter hvert ☺️

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er nesten ferdig med å strikke Mariusbilpose i str 3 mnd.. Og tenker å sy banyneset- en til hjemme og en til campingvogna,- venter nr 3 og har nå først hørt om disse, så må jo prøve den ut :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Hei. Eg har lagt eit hekle teppe.. og held på med hentesett sammen med mamma.
Vil laga så masse så mulig heimalaga ting :)
så da nesta som står for tur er når eg veit kjønn
- sengtøy
- kler
- sko
- koseklut
- hekle bamse
- babynest

Blir travel vinter :)

Dere som syr babynest, hva slags type vattering bruker dere?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Husker ikke hva det heter men kan sjekke det når eg kommer hjem:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

I dei oppskriftene eg har sett blir ei dyna brukt som fyll..

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Altså, har jeg kommet inn i handygruppen?:P Kan INGENTING av hverken strikking (har prøvd), hekling eller sying:( Flinke er dere!

Ja, har det....Er kanskje litt tidlig ute, men må ha noe å holde på med om kveldene:)
Fy søren du er effektiv. Send litt effektivitet over hit da vel

Back
Topp