Fin! Men hva bruker man det til? He he.. I vogn, i seng? Jeg er ikke noe symenneske, men et strikkemenneske, så blir nok sikkert ikke noe babynest her.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, en kan bruke det både i seng, foreldrenes seng, i vogna.Fin! Men hva bruker man det til? He he.. I vogn, i seng? Jeg er ikke noe symenneske, men et strikkemenneske, så blir nok sikkert ikke noe babynest her.
Jeg har også 3.barn i magen og aldri hatt det heller. Har ikke visst om det. Men jeg ser jo at det kan være greit f eks i starten når sprinkelsenga er så stor rundt. Har egentlig bare brukt et sammenrulla teppe som skjerming, men så er det jo det med at det kan bli dratt over ansiktet osv etter hvert. Ser mange har sånn babynest i lekegrinda, men her bruker vi ikke lekegrind, har ikke plass så babyen ligger bare i vognbaggen i stua.Fin! Men hva bruker man det til? He he.. I vogn, i seng? Jeg er ikke noe symenneske, men et strikkemenneske, så blir nok sikkert ikke noe babynest her.
Jeg har også 3.barn i magen og aldri hatt det heller. Har ikke visst om det. Men jeg ser jo at det kan være greit f eks i starten når sprinkelsenga er så stor rundt. Har egentlig bare brukt et sammenrulla teppe som skjerming, men så er det jo det med at det kan bli dratt over ansiktet osv etter hvert. Ser mange har sånn babynest i lekegrinda, men her bruker vi ikke lekegrind, har ikke plass så babyen ligger bare i vognbaggen i stua.
Jeg veg om et sted på nett hvor de kun tar 450Ja, en kan bruke det både i seng, foreldrenes seng, i vogna.
Så ei på FB som selger for 600kr stykket, pluss 100kr i porto. Kanskje jeg bestiller der en gang. Får se
-iPhone appen-
Husker ikke hva det heter men kan sjekke det når eg kommer hjemDere som syr babynest, hva slags type vattering bruker dere?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Dere som syr babynest, hva slags type vattering bruker dere?
Bruker platevattDere som syr babynest, hva slags type vattering bruker dere?
Har du strukket det allerede?Har laga ett babynest, strikket 3 bodyer, 2 luer og holder på med ett vognteppe, en dress og en body
Ja, har det....Er kanskje litt tidlig ute, men må ha noe å holde på med om kveldeneHar du strukket det allerede?
Fy søren du er effektiv. Send litt effektivitet over hit da velJa, har det....Er kanskje litt tidlig ute, men må ha noe å holde på med om kveldene