Hjemmelaget ting til baby

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hva skal dere lage til den kommende baby og evt til dere selv? Kanskje vi kan få litt i inspirasjon av hverandre. Her er hva jeg har tenkt å lage enn så lenge

• 2 Babynest
• Vognpynt med treperler og trefigurer
• Har lyst å prøve å sy hentesett med nye overlock maskinen min.
• Vil å prøve å sy noen luer.
• Har oppskrift på koseklut så kanskje dette.
• krabbeteppet. Har til storesøster men vil sy et nytt et til mirakelet nr 2.
• Sy figurer til uro over stellebordet
• Kjøpte stoff til ullammeinnlegg idag til meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Mor lager hentesett
Eg skal lage:
babynest
nytt trekk til ammeputen
og det eg får tid til hehe:)
spørs litt hvilket kjønn det blir. har noen oppskrifter liggende på smikker, babynest osv mensy maskinen bare tuller for tiden:(

Jeg har kjøpt stoff på salg, så jeg skal sy sengetøy. Så skal jeg strikke babytepper, klær og kanskje jeg hekler noe. Dessuten skal jeg lage vognpynt med store treknapper, blonder og maling. Med barnets navn.

Så flinke dere er! :P JEg har alt begynt på ett bestemorsteppe i blått/grått/brunt/lilla. Da kan det bruks til begge kjønn. Regner med at jeg får gutt! :P haha

Strikker klær og tepper og hekler bamser :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har lyst til å prøve meg på ein babynest :D søte små strikkakle har eg og tenkt eg sku prøve meg på sjøl om eg ikkje kan strikke :) e vel på tide å hive seg rundt snart! Hehe! Eg begynte å hekla på eit vognteppe for litt over eitt år sia. fullfører mest sannsynlig det :D det e jo SO mykje fint ein kan lage sjøl :) :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Me får oppdatere tråden når dei forskjellige e i gong då :D gjerne med oppskrifter kanskje? :) hadde vert kjekt å fulgt med på ka alle dei kreative damene her inne steller i stand :) :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Blir nok strikket en del, kanskje sydd litt også. Har strikket en kjole og et par sokker nå, i tilfelle det blir gutt på UL. Har gutt fra før, dette blir siste. Artig å strikke til en mulig jente også.

Blir babynest, sikkert noen dynetrekk, Strikker og hekler klær og tilbehør (men ikke tepper - det har jeg ikke tålmodighet til ;p)

Er veldig glad i hjemmelaget, spesielt strikket. Føler det betyr litt mer :-) Skal lage babynest, strikket teppet + sokker, kommer helt sikkert til og bli mer. Skal spørre svigermor om hun kan lage hentesett, det er slik hun skal få vite at hun skal bli bestemor!

Eg strikker sokker, sko, heldresser og str klær og babynest:) det skal være min hobby det neste halve året;) har så mye tepper fra gutten som vi har fått:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg har heklet en sånn baby sovepose :) og nå er jeg i gang med å strikke bukse i grått. lager evt rosa pynt, blomster på alle ting HVIS det blir jente. Har 2 gutter fra før :)

Vedlegg

• sovepose.jpg
    sovepose.jpg
    287,1 KB · Visninger: 66
Jeg skal lage babybest, smokkesnor og vognlenke :) Også har jeg lyst til og strikke en sparkebukse og sy lue, bukse og litt andre klær :)

Jeg har heklet en sånn baby sovepose :) og nå er jeg i gang med å strikke bukse i grått. lager evt rosa pynt, blomster på alle ting HVIS det blir jente. Har 2 gutter fra før :)
Den var skikkelig lekker :)

Så gode dere er :) skulle ønske jeg klarte og lage ting til babyen selv ! Ingenting er som hjemmelaget ting !

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke lagd noe selv til noen av mine barn, men har strikket til andre sine. Svigermor og mamma har strikket masse til dem. Blir det jente denne ganger får vi sikkert masse nytt derfra, og mamma må strikke nytt hentesett og teppe. Håper også å få en av dem til å lage babynest.

Hva er dette babynest som alle snakker om? Jeg har 3.barn i magen, men har aldri hørt om det før....?

Kunne tenkt meg å lage en babynest. Men har dårlige kunnskaper med symaskin. Kanskje høre om mamsen kan hjelpe meg med det :)

-iPhone appen-

Hva er dette babynest som alle snakker om? Jeg har 3.barn i magen, men har aldri hørt om det før....?

ImageUploadedByBV Forum1404608674.988428.jpg
Dette er en babynest. :) (Bildet har jeg henta fra google).

-iPhone appen-

Back
Topp