Hjemmelaget babymat

Jeg glemte selvsagt å sjekke sviskene for steiner og å sile mosen når den var ferdig :( Får gjøre det når jeg tiner opp de små porsjonene når de skal brukes.. Bare som tips til dere andre som skal lage ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag har jeg laget søtpotetpure og eple-banan og fryst ned :) hadde egentlig tenkt å lage den siste med bare eple, men brukte norske epler og jeg syns det ble litt surt så jeg moste litt banan oppi også :)

Storebror prøvesmakte og godkjente begge og lillebror fikk smake litt eple-banan og det virket som han likte det også :)

Jeg kjøpte mine på ICA, sikkert ikke de aller beste mtp konserveringsmiddel. Men de selger sikkert på økologiske, mulig på helsekosten.

Sent from my iPad using BV Forum
Åkei :)

Kjøpte du di på sånn rosa boks?

Lillegull 070414 :D

Denne boksen var lilla med merket ICA :)

Åkei. Da blir det straks sviskemos her! Lurer på å lage saft og. Slenge i mer vann og så sile den da kanskje? Noen erfaringer der anyone?

Åkei. Da blir det straks sviskemos her! Lurer på å lage saft og. Slenge i mer vann og så sile den da kanskje? Noen erfaringer der anyone?

Tenkte jeg skulle lage det, men hadde tydeligvis ikke nok vann i for jeg måtte bruke alt jeg hadde silt i mosen etterpå. Så husk nok vann da ;)

Back
Topp