Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilsatte du noe mer i potetene for å få bra konsistens? Vann/mm/mme?Ja lagde litt potetmos i dag kommer nok til å lage maten stort sett selv. Har også handlet inn hirse og maismel
Tilsatte du noe mer i potetene for å få bra konsistens? Vann/mm/mme?
Noen som har laget havregrøt og har en ålreit oppskrift?
Noen som har laget havregrøt og har en ålreit oppskrift?
Vi gir den fra nestle 4 mnd med litt have i nå. Men er det noen med en god oppskrift på grøt generelt? Trenger ikke være havre i den altsåSom Chamonix sier så venter vi nok med å innføre gluten senere siden det er anbefalt.
Sent from my iPhone using BV Forum
Lyst til å legge inn link så vi kan se hvilke?Jeg har bestilt isbitformer med lokk fra ebay, de så veldig kjekke ut silikon, uten bpa osv
Sent from my iPhone using BV Forum
Det jeg har gjort , er å lage ned et par brett med isbit formene, og når de er blitt frosne så putter jeg de over i en pose jeg har i fryseren, og så lager jeg et par nye brett Helt genialt . Man trenger jo ikke å ha alt for mange smaksprøver av hvert slag heller, men greit med litt synes jeg.Helsesøster fortalte hva noen andre på helsestasjonen hadde fortalt at de gjorde (i forhold til hjemmelaget babymat).
De laget moser av ulike typer grønnsaker. En mos for hver grønnsak. Dette frøs de ned i isbitterninger (så man trenger jo en del "isbitformer" da Og når babyene skulle ha mat kunne man bare velge hvilken kombinasjon man ville ha
Jeg skal bare skaffe meg noen flere isbitformer og gjøre det sånn