Hjemmelagd :)

Trur de er veldig greie :) kan brukes i vogn, seng, sofa og egentlig overalt ^^

Så kjempe smart ut, har aldri.sett lignende..blir lunt å godt :))

* Prinsessa ventes 19 august *
 
Jeg søkte på babynest på Google og følgte en svenskblogg :)


hehe litt for innvikla for min del :p jeg har jo bare sydd baby sengesett, luer, bleieposer å så har jeg fått hjelp til en vognpose og ett sengesett til stor dyne og pute av tante og farmor. så truuur jeg skal hive meg over tante når hu kommer hjem fra moss til helga :p
 
hehe litt for innvikla for min del :p jeg har jo bare sydd baby sengesett, luer, bleieposer å så har jeg fått hjelp til en vognpose og ett sengesett til stor dyne og pute av tante og farmor. så truuur jeg skal hive meg over tante når hu kommer hjem fra moss til helga :p

Det er ikke så vanskelig :) jeg har akkurat lært meg å sy :p noe av det første jeg lagde uten om et forkle i 4 klasse :p
 
Endelig fikk jeg også bestilt perler. Lillegutt sin vognpynt.:) vi har egentlig ikke helt blitt enige om navn, men nå må det jo bli William;)ImageUploadedByBV Forum1371733312.693735.jpg


Venter nr 3 4. August:)
 
ImageUploadedByBV Forum1371753391.249102.jpg
To bleiebukser til lillegutt :)
Må bare strikke bånd til å ha i dem :)
Veldig kjekke å strikke! Og fikk nytt garn i posten i dag, så da blir det å fortsette produksjonen :p
 
Endelig fikk jeg også bestilt perler. Lillegutt sin vognpynt.:) vi har egentlig ikke helt blitt enige om navn, men nå må det jo bli William;)Vis vedlegget 19295


Venter nr 3 4. August:)
Så fin :)
Og fint navn!
Venter på perler selv i posten :)



<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3
 
Strikket ett ammeinnlegg.. Holder på med nummer 2 nå.. Det er ikke formet enda.. :D DSC00620.jpg
 
DSC00637.jpg DSC00620.jpg Har strikket ammeinnlegg.. To par så langt..] Har sydd meg ammepute.. Fornøyd med at jeg fikk det til..
 
Så fint det var.. du er flink.!
Tusen takk :)
Vet ikke hvor bra det hadde blitt uten mamma sin hjelp da. Hehe :) måtte ha litt opplæring, da jeg ikke er noen mester på å sy.


<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3
 
Back
Topp