Hjemmelagd :)

Heiv meg på bølga å prøvde å hekle en liten vognpynt til mitt lille rampe gull i magen :p
Vurderer en hvit "blonde kant" rundt...
ImageUploadedByBV Forum1368313866.283371.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1368344814.940349.jpg
Denne er det eneste jeg er blirt ferdig med foreløpig..:) men etter eksamen må jeg bli ferdig med teppe og noen smokkesnorer.. Har også lyst å sy litt klær ol, men vi får se hvor godt tida strekker til;)
 
Så mange fine heklating, og veldig fin vognpynt som dere har laget :)
 
Holder også på å hekle et teppe, ska legge ut et bilde når/hvis jeg blir ferdig! :p Aldri heklet før, så jeg er litt spent på resultatet! :p
 
Så masse fint dere har laget :)

Jeg har strikket jakke, lue og sokker til hentesett til lille og et par tøfler, alt veldig lettstrikket da jeg har hatt karpaltunell syndrom og ikke klart å strikke så mye i de andre svangerskapene, heldigvis virker det som hendene holder litt lenger denne gangen så spørs om jeg ikke kan få strikket litt mer :)
Har så lyst til å strikke en kjole, er bare det at jeg ikke får tak i mønsteret, er et gammelt mønster, men kjolen er avbildet i et nyere mønsterhefte fordi det er kommet en ny utgave av det, er bare det at jeg synes den originale er finere :p pluss at jeg har strikket den nye utgaven til ungenes kusine så den får vi jo låne ;)

Mens jeg venter på å få tak i mønsteret strikker jeg dukkeklær til guttenes dukke :)
 
Hentesettet som minimannen skal ha på seg. Ikke selvlaget men det er hjemmelaga :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1368545600366.jpg
    1368545600366.jpg
    62,7 KB · Visninger: 70
Hentesettet som minimannen skal ha på seg. Ikke selvlaget men det er hjemmelaga :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det var veldig fint! Så gøy med hjemmelaget :)
 
Back
Topp