Hjemmelagd :)

Rossinbolla

Elsker forumet
Tenkte det kunne vært morsomt å ha en tråd der vi kan dele bilder av hjemmelagde klær, stæsj og ting som vi har til våre små undre :) Selv er jeg veldig glad i ting som er hjemmelagd, syns det er veldig koselig og at det betyr litt mer enn ting som er kjøpt.
 
Av håndarbeid er jeg mest glad i å strikke. Her har jeg prøvd meg på Arne og Carlos sin Magnus Hagemus. Syns han ble litt naken, så lagde en genser til han. Knappene er fra en gammel cardigen jeg hadde :) Øynene er sydd godt fast med sterk tråd! Håper Lykkeliten vil få glede av denne etter hvert :)

383162_10151581434205196_201336632_n.jpg
 
Så stilig :)
Jeg har ikke strikket noe til lille enda, men blir vel etter eksamen er ferdig tenker jeg ;)
 
Jeg venter spent på pakke med perler jeg også! Gleder meg til å lage smokkesnor :) Mye mer personlig å lage en selv.
 
Åh herlig, så søt den musen var :)
Elsker å lage ting selv. Til baby har jeg laget to tepper og en vimpelrekke til foreløpig.
Gleder meg til rommet hans er ferdig så får hengt det opp ordentlig.

Her er linken til bloggen min, akkuratt nå ligger vimpelrekken først!
http://landeveien.blogspot.no/
 
Nommen så hærlig liten mus =) Den var skikkelig festlig!
Elsker vognpynten din Bruker187cat ;)

Jeg holder på å hekle ett vognteppe til snuppa, men er første gang jeg har heklet i mitt liv. Så det taaaar si tid. Skal få heklet endel nå i helga (skal på nattevakt ;)
 
Av håndarbeid er jeg mest glad i å strikke. Her har jeg prøvd meg på Arne og Carlos sin Magnus Hagemus. Syns han ble litt naken, så lagde en genser til han. Knappene er fra en gammel cardigen jeg hadde :) Øynene er sydd godt fast med sterk tråd! Håper Lykkeliten vil få glede av denne etter hvert :)

Vis vedlegget 14257
Såååå fin han ble! Om jeg bare hadde kunnet få til noe sånt...
 
Av håndarbeid er jeg mest glad i å strikke. Her har jeg prøvd meg på Arne og Carlos sin Magnus Hagemus. Syns han ble litt naken, så lagde en genser til han. Knappene er fra en gammel cardigen jeg hadde :) Øynene er sydd godt fast med sterk tråd! Håper Lykkeliten vil få glede av denne etter hvert :)

Vis vedlegget 14257
hehe, den bamsen var bare knall tøff :p
 
Hekler ganske mye jeg da. Skal få tatt litt flere bilder.ImageUploadedByBV Forum1368169999.715599.jpg
Heklede luer

ImageUploadedByBV Forum1368170039.081766.jpg
Et sett

ImageUploadedByBV Forum1368170084.082232.jpg
Bestemorteppe
 
Nommen så hærlig liten mus =) Den var skikkelig festlig!
Elsker vognpynten din Bruker187cat ;)

Jeg holder på å hekle ett vognteppe til snuppa, men er første gang jeg har heklet i mitt liv. Så det taaaar si tid. Skal få heklet endel nå i helga (skal på nattevakt ;)
Så flott at du har lært deg å hekle :) Det er jo så mye fine mønstre man kan bruke! Koselig med eget vognteppe :) Du får legge ut bilde så vi får se :)
 
Såååå fin han ble! Om jeg bare hadde kunnet få til noe sånt...
Du må bare prøve, det er ikke så vanskelig :) Det viktigste er å finne en oppskrift som er detaljert og enkel å følge. Arne og Carlos sine oppskrifter er helt knall!
 
Back
Topp