Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, en rask en da..Hvor raskt føder man for å komme inn under det begrepet?Hadde styrtfødsel med første og venter tvillinger nå så det er uaktuelt kjenner jeg..
Samme her, tredje gikk fort, planlagt hjemme.Hatt to styrtfødsler så ikke sikker jeg rekker sykehuset. Så da er d greit å planlegge å være hjemme. Trenger jeg ikke haste av sted.
Jeg velger å tenke på at vi gjør en sabla god jobb. Vi går for sprint ikke maraton. Trenger egne atleter til det.Samme her, tredje gikk fort, planlagt hjemme.
Så sant det ikke oppstår noe kommer vi til å planlegge denne hjemme også:☆
Var vel styrt fødsel her også..Det høres så lite flott ut :/
For meg var det nok mer en annen trygghet som uteble ved de 2 første fødslene ved sykehuset .Så tøffe dere er som planlegger hjemmefødsel! ♥
Har du tenkt på å ta ham med å snakke med en jordmor som gjør hjemmefødsler? Kan han få skikkelige svar på d som gjør ham redd.Jeg har veldig lyst, men samboeren min tørr ikke
Så herlig. Siden dette skal være siste så har jeg veldig lyst. Er så styr når du må haste avgårde ved første ri for å rekke å komme til føden. Blir så lang ventetid og veldig mange turer opp og ned til sykehuset. Hvis jeg vet jeg skal være hjemme så kan jeg bare avvente å se.Jeg hadde hjemmefødsel og det var fantastisk! Det var jordmødrene på sykehuset som anbefalte meg det og to av dem var med på fødselen hjemme
Ja, vi gikk fast til jordmor med førstemann, som holder på med hjemmefødsler. Siden jeg hadde litt lyst forrige gang også, var han med ett par ganger hvor vi snakket om og rundt det, men han faller likevel ikke til ro med det Han er vel mer redd for at noe skal skje etterpå eller underveis i fødselen da vi har litt reisevei. Men foreløpig har hun jordmoren tatt pause for hjemmefødsler og jobben i kommunen her, i forbindelse med jobb på sykehus langt avgårde, så aner ikke om jeg skal gå til jordmor dette svangerskapet eller ender opp kun hos fastlegenHar du tenkt på å ta ham med å snakke med en jordmor som gjør hjemmefødsler? Kan han få skikkelige svar på d som gjør ham redd.
Min lurte litt først, men så ble han med på samtale med de to herlige damene og da ble han solgtJeg har veldig lyst, men samboeren min tørr ikke