Hvitkløver
Blir kjent med forumet
Hjemmefødsel ♡
Er det noen her som har noe ønske eller tanker om det?
Er det noen her som har noe ønske eller tanker om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, ja det er noen kriterier, noe som er bra mtp sikkerhetEg kunne godt tenkt meg det. Men nå har jeg hatt to fødsler som tilsier at jeg har måtta vært på fødestue. Så tror ikkje eg får det innvilget
Samme her, men bare en fødsel da.Eg kunne godt tenkt meg det. Men nå har jeg hatt to fødsler som tilsier at jeg har måtta vært på fødestue. Så tror ikkje eg får det innvilget
Det er en del ting som spiller inn ja.Jeg har ønsket det tidligere, men etter det forrige svangerskapet ble det komplikasjoner som gjorde at jeg ikke fikk føde på en fødestue engang, måtte til klinikk, så da er det nok bare å glemme hjemmefødsel
Så spennende, da er det muligheterJeg har veldig lyst denne gang. Hatt to fødsler med kun Paracet og badekar så har heller lyst å være hjemme. Føder ganske fort så orker ikke stresset med å komme meg på sykehus. Skal forhøre meg med jordmor om jeg får lov når mannen min kanskje ikke er hjemme under fødsel. Han har en uke før og en uke etter termin der han er hjemme. Men jeg har født 3 og 1 uke før termin med de andre. Håper bare jeg kommer meg over nyttår.
Nei men da har dere det bedre på sykehuset Det kan da være veldig fint det også♡Jeg har alltid hatt lyst. Men pga komplikasjoner under fødselen med begge mine jenter er det ikke sjans i havet..
Bor rett utenfor Stavanger.Så spennende, da er det muligheter
Jeg er litt i samme båt som deg, fødte nr 3 hjemme. Ønsker det veldig sterkt nå også, det var så utrolig!
Hvilken del av landet holder du til?
Da krysser jeg fingrene for oss beggeBor rett utenfor Stavanger.