Hjelp?

Mandel24

Blir kjent med forumet
ImageUploadedByBV Forum1459423566.073025.jpg

Dette har jeg ikke sett før ved HCG test. Kan den være ødelagt? Eller hva skjer?
Setter pris på hjelp :-)

Jeg har aldri tatt test før så vet ikke. Men ser at de skal legges på en tørr, ikke absorberende flate. Så kan jo hende hvis du la den på tørkepapiret rett etterpå så har fargen flytt utover... Kanskje...???

Jeg har aldri tatt test før så vet ikke. Men ser at de skal legges på en tørr, ikke absorberende flate. Så kan jo hende hvis du la den på tørkepapiret rett etterpå så har fargen flytt utover... Kanskje...???

Ja kanskje det er det som har hendt.. Håper jo på full klaff denne perioden. Tror jeg skal roe ned og prøve med ny test imorgen igjen.
Takk for svar :D

Ja kanskje det er det som har hendt.. Håper jo på full klaff denne perioden. Tror jeg skal roe ned og prøve med ny test imorgen igjen.
Takk for svar :D
:) Lykke til! Skal ta test neste uke selv. Spennende dette :)

Testen var blenda hvit ://
Blir spennende å høre hvordan det går med deg :D Lykketil :)
Testa idag, og fikk samme svar som deg... :-P Testa kanskje litt tidlig, men har lest at det variere litt når man får resultat. Men har ikm på torsdag så hvis den ikke kommer da, får jeg teste på nytt. Men har ikke store forhåpninger akkurat nå. :)

Testa idag, og fikk samme svar som deg... :-P Testa kanskje litt tidlig, men har lest at det variere litt når man får resultat. Men har ikm på torsdag så hvis den ikke kommer da, får jeg teste på nytt. Men har ikke store forhåpninger akkurat nå. :)

Æsj det er så kjedelig.. Lang vente tid til neste EL..
Skjønner ikke hva jeg har holdt på med i forrige uke? :Hmm: Jeg skal i teorien ha ikm på førstkommende fredag, så tror jeg må teste igjen i morgentidlig evt.. Hehe.
Man blir så ivrig vetdu at man mister litt oversikt :P hehe
Er i samme syklus vi to da :D

Æsj det er så kjedelig.. Lang vente tid til neste EL..
Skjønner ikke hva jeg har holdt på med i forrige uke? :Hmm: Jeg skal i teorien ha ikm på førstkommende fredag, så tror jeg må teste igjen i morgentidlig evt.. Hehe.
Man blir så ivrig vetdu at man mister litt oversikt :p hehe
Er i samme syklus vi to da :D
Ja vi er vist det :-D
Blir det ikke noe denne perioden så blir det en 2017 baby ;)
Har lyst å teste men prøver å holde meg til torsdag hvertfall. 1.pp så alt er så nytt.

Da kom tr idag. Trodde jeg hadde 28 dagers syklus og bare en og annen 27 dagers, men har visst hatt 27 dagers syklus nå et halvt år... Så satser på at neste pp går bra :) Lykke til på fredag med testinga og håper den blir positiv :)

Back
Topp