mamino_
Forelsket i forumet
Ja det går fint får håpe på det beste for deg oppdater gjerne videreJa, det var en stund siden nå mamino så gøy at ditt svangerskap går bra, fantastisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det går fint får håpe på det beste for deg oppdater gjerne videreJa, det var en stund siden nå mamino så gøy at ditt svangerskap går bra, fantastisk
Hvordan går det?Ja, det var en stund siden nå mamino så gøy at ditt svangerskap går bra, fantastisk
Takk som spør Jeg er gravid Skal ta hcg prøve i morgen og på onsdag, så krysser fingrene på at den stiger som den skalHvordan går det?
Så fint gratulerer så mye termin i 2025 eller?Takk som spør Jeg er gravid Skal ta hcg prøve i morgen og på onsdag, så krysser fingrene på at den stiger som den skal
Veldig glad på dine vegne håper så inderlig det går bra3. innsett satt det også Nå håper vi at det går bra, men vi har ingen forventinger for st det skal det etter ant vi har vært gjennom! Men en får prøve å håpe på det beste!
Tok HCG på sykehuset i dag og den var på 1964,
jeg er 13 dager etter innsett, altså 4+3 i dag.
Ny HCG prøve på ondag, og kjenner jeg både er urolig og spent
Vær så snill å la det gå hele veien denne gangen
Gratulerer masse med ei lita jente15+0
Jente Alt fint.
Har blødd noe brunt blod i dag, helt sikkert rester fra hematomet.
Takk, håper det har en god følelse denne gangen, heldigvis Håper spiren sitter hos dere ganske snartGratulerer med graviditet Dette ser da ut til å gå hele veien! Her prøver vi også på nr 3