Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mistet min forrige uke den hadde sluttet å utvikle segUke 12+5 alt er fint med den lille i magen
Det var trist å leseJeg mistet min forrige uke den hadde sluttet å utvikle seg
Jeg håper virkelig at det kommer til å gå bra med deg. Det er kjempe trist å høre, mistet min også for litt over en mnd siden16+4 fødte jeg vår lille fine ferdige englegutt Hjertet hadde sluttet å slå og vi vet ikke hvorfor. Dette er noe av det vondeste vi har opplevd
Veldig godt å høre at det går bra med deg. Det er ikke lett, det vet jeg alt om dessverre. Så fint at dere ikke har mistet håpet, for det holdt jeg nemlig på å miste.. Får håpe alt blir som det skal til neste gang. Jeg har to egg igjen, den ene skal jeg sette inn nå om et par uker. Venter på mensen som skal komme nåNå er det en måned siden vi mistet lillebror Det har vært svært tungt, men dagene går litt og litt bedre for hver dag. Savner den lille magen som hadde komt og jeg savner faktisk å være dårlig, for da visste jeg han var inni der.. trygt og godt Jeg sluttet å blø for en uke siden ca og har begynt jobbe igjen. På en måte godt å ha hverdagen tilbake selv om det ikke var slik det skulle bli. Hvorfor han? Hvorfor oss? Selv om jeg gleder meg sammen med de andre som venter barn så skulle jeg så gjerne ønske lillebror forsatt var i magen og kjenner på en sorg for å ikke få oppleve å holde han levende i armene våres i oktober. Men det er ingenting vi kunne gjort annerledes og vi får bare ta det som det kommer. Vi har tre egg igjen oppe på sykehuset, vi ønsker å sette inn et så snart kroppen er klar igjen
Så spennende! Krysser fingerer og tær for at egget fester seg hos deg Når venter du mens?Veldig godt å høre at det går bra med deg. Det er ikke lett, det vet jeg alt om dessverre. Så fint at dere ikke har mistet håpet, for det holdt jeg nemlig på å miste.. Får håpe alt blir som det skal til neste gang. Jeg har to egg igjen, den ene skal jeg sette inn nå om et par uker. Venter på mensen som skal komme nå
Har du fått noe mer beskjed om når neste innsett skal bli? rekker du før de skal ha sommer ferie? Det trodde jeg ikke skulle rekke, men fikk time om innsett i uke 24
Det rett rundt hjørnet, det er like før den kommer vet jeg. Så skal jeg starte med letrozol, noe som jeg tenker du også må på grunn av eggmodningenSå spennende! Krysser fingerer og tær for at egget fester seg hos deg Når venter du mens?
Vi venter også på mens, og de snakker om å få det til i juni. Så håper mens kommer ganske snart
Håper det klaffer for oss begge
Utrolig lei meg for å høre detBlighted ovum denne gang.
Utrolig trist å høre kjære deg.. Det er ikke lett. Går gjennom det selv for andre gang..Blighted ovum denne gang.
Dette er jo helt supert håper det sitter fast denne gang, masse masse lykke til lenge siden sistLenge siden sist innlegg nå. Oppi alt fikk jeg også utslag på celleprøve og cin3. Så jeg måtte fjerne litt av livmortappen.
Vi hadde som nevnt tidligere 2 egg i ett strå. Satt i dag inn ett av de. Begge klarte opptining, men tvillinger er ikke noe vi ønsker oss, så vi tok det beste av de og fryste ned igjen det siste. Det er ingen garanti for at det siste vil tåle opptining igjen heller, men det er et valg vi tok og har fått tenkt oss godt om lenge
Denne syklusen var annerledes enn de andre. Jeg skulle ikke teste for eggløsning, siden slimhinne var tykk og fin. Så jeg startet på cyclogest før innsett, og har tatt en halv dose med ovitrelle i dag etter innsettet og klexane.
Håper det vil feste seg denne gang også, og at vi kommer helt i mål
Vis vedlegget 435098
Ja, det var en stund siden nå mamino så gøy at ditt svangerskap går bra, fantastiskDette er jo helt supert håper det sitter fast denne gang, masse masse lykke til lenge siden sist