Hjelp til nr. 3

I dag er jeg 14+3 og vi venter en frisk liten gutt
 

Vedlegg

  • DAA58547-CE44-4CFA-9081-5309BE28A875.jpeg
    DAA58547-CE44-4CFA-9081-5309BE28A875.jpeg
    165,5 KB · Visninger: 70
16+4 fødte jeg vår lille fine ferdige englegutt Hjertet hadde sluttet å slå og vi vet ikke hvorfor. Dette er noe av det vondeste vi har opplevd
Jeg håper virkelig at det kommer til å gå bra med deg. Det er kjempe trist å høre, mistet min også for litt over en mnd siden :(
 
Nå er det en måned siden vi mistet lillebror Det har vært svært tungt, men dagene går litt og litt bedre for hver dag. Savner den lille magen som hadde komt og jeg savner faktisk å være dårlig, for da visste jeg han var inni der.. trygt og godt :Heartblue Jeg sluttet å blø for en uke siden ca og har begynt jobbe igjen. På en måte godt å ha hverdagen tilbake selv om det ikke var slik det skulle bli. Hvorfor han? Hvorfor oss? Selv om jeg gleder meg sammen med de andre som venter barn så skulle jeg så gjerne ønske lillebror forsatt var i magen og kjenner på en sorg for å ikke få oppleve å holde han levende i armene våres i oktober. Men det er ingenting vi kunne gjort annerledes og vi får bare ta det som det kommer. Vi har tre egg igjen oppe på sykehuset, vi ønsker å sette inn et så snart kroppen er klar igjen❤️
 
Nå er det en måned siden vi mistet lillebror Det har vært svært tungt, men dagene går litt og litt bedre for hver dag. Savner den lille magen som hadde komt og jeg savner faktisk å være dårlig, for da visste jeg han var inni der.. trygt og godt :Heartblue Jeg sluttet å blø for en uke siden ca og har begynt jobbe igjen. På en måte godt å ha hverdagen tilbake selv om det ikke var slik det skulle bli. Hvorfor han? Hvorfor oss? Selv om jeg gleder meg sammen med de andre som venter barn så skulle jeg så gjerne ønske lillebror forsatt var i magen og kjenner på en sorg for å ikke få oppleve å holde han levende i armene våres i oktober. Men det er ingenting vi kunne gjort annerledes og vi får bare ta det som det kommer. Vi har tre egg igjen oppe på sykehuset, vi ønsker å sette inn et så snart kroppen er klar igjen❤️
Veldig godt å høre at det går bra med deg. Det er ikke lett, det vet jeg alt om dessverre. Så fint at dere ikke har mistet håpet, for det holdt jeg nemlig på å miste.. Får håpe alt blir som det skal til neste gang. Jeg har to egg igjen, den ene skal jeg sette inn nå om et par uker. Venter på mensen som skal komme nå :Heartred
Har du fått noe mer beskjed om når neste innsett skal bli? rekker du før de skal ha sommer ferie? Det trodde jeg ikke skulle rekke, men fikk time om innsett i uke 24
 
Veldig godt å høre at det går bra med deg. Det er ikke lett, det vet jeg alt om dessverre. Så fint at dere ikke har mistet håpet, for det holdt jeg nemlig på å miste.. Får håpe alt blir som det skal til neste gang. Jeg har to egg igjen, den ene skal jeg sette inn nå om et par uker. Venter på mensen som skal komme nå :Heartred
Har du fått noe mer beskjed om når neste innsett skal bli? rekker du før de skal ha sommer ferie? Det trodde jeg ikke skulle rekke, men fikk time om innsett i uke 24
Så spennende! Krysser fingerer og tær for at egget fester seg hos deg❤️ Når venter du mens?

Vi venter også på mens, og de snakker om å få det til i juni. Så håper mens kommer ganske snart

Håper det klaffer for oss begge❤️
 
Så spennende! Krysser fingerer og tær for at egget fester seg hos deg❤️ Når venter du mens?

Vi venter også på mens, og de snakker om å få det til i juni. Så håper mens kommer ganske snart

Håper det klaffer for oss begge❤️
Det rett rundt hjørnet, det er like før den kommer vet jeg. Så skal jeg starte med letrozol, noe som jeg tenker du også må på grunn av eggmodningen :Heartred
Jeg vet at man må gå gjennom ivertfall 2 naturlige sykluser før man kan sette i gang med prosessen. Vi fikk beskjed om tre sykluser men jeg ba om 2 hvis det er greit for dem og det var det.:Heartred
Men hvordan var det med deg? Siden du sa at du fødte 16+3? Hadde du rier eller blødninger?
 
Vi får se også om embryoet overlever opptiningen, får håpe det ellers må de bruke den aller siste og hvis den heller ikke overlever så har jeg ikke noe mer å gå på. Da må alt av medisinering begynne på nytt... Har veldig stor håp om denne gangen. Det sies at statistikken på å bruke fryste embryo vs. ferske er bedre. Har lest det overalt og til og med spesialist i USA sier at hans pasienter lykkes bedre med fryste egg
 
Utrolig trist! Jeg hadde ikke lest dagboken din før jeg svarte på terminlisten. Du har virkelig hatt nok å stri med! Igjen veldig lei meg på deres vegne! :sad010
 
Vi fikk medisinsk abort på sykehuset tirsdag 1.8 og hcg er på vei ned. Var rett over 100 en uke etter, og så vidt strek i dag på testen. Det går bedre psykisk, men dette rippet opp i savnet etter lillebror som kom i april:Heartred
Kjenner jeg er sliten, skuffet og trist og irritert over at det skal være så vanskelig.
Vi har to blasto igjen, de ligger i samme strå. Klarer begge opptining og ser bra ut kvalitetsmessig så setter vi inn begge:)
Vi har bestemt oss for å vente litt slik at jeg får komme meg skikkelig til hektene igjen.
3. gangen gjelder det:love7

Vi har også bestemt oss for å avslutte IVF-prosessen om det ikke går med de to siste eggene. Orker ikke en runde til med dette.
 
:HeartredLenge siden sist innlegg nå. Oppi alt fikk jeg også utslag på celleprøve og cin3. Så jeg måtte fjerne litt av livmortappen.

Vi hadde som nevnt tidligere 2 egg i ett strå. Satt i dag inn ett av de. Begge klarte opptining, men tvillinger er ikke noe vi ønsker oss, så vi tok det beste av de og fryste ned igjen det siste. Det er ingen garanti for at det siste vil tåle opptining igjen heller, men det er et valg vi tok og har fått tenkt oss godt om lenge:Heartred

Denne syklusen var annerledes enn de andre. Jeg skulle ikke teste for eggløsning, siden slimhinne var tykk og fin. Så jeg startet på cyclogest før innsett, og har tatt en halv dose med ovitrelle i dag etter innsettet og klexane.

Håper det vil feste seg denne gang også, og at vi kommer helt i mål:love7


IMG_2236.jpeg
 
:HeartredLenge siden sist innlegg nå. Oppi alt fikk jeg også utslag på celleprøve og cin3. Så jeg måtte fjerne litt av livmortappen.

Vi hadde som nevnt tidligere 2 egg i ett strå. Satt i dag inn ett av de. Begge klarte opptining, men tvillinger er ikke noe vi ønsker oss, så vi tok det beste av de og fryste ned igjen det siste. Det er ingen garanti for at det siste vil tåle opptining igjen heller, men det er et valg vi tok og har fått tenkt oss godt om lenge:Heartred

Denne syklusen var annerledes enn de andre. Jeg skulle ikke teste for eggløsning, siden slimhinne var tykk og fin. Så jeg startet på cyclogest før innsett, og har tatt en halv dose med ovitrelle i dag etter innsettet og klexane.

Håper det vil feste seg denne gang også, og at vi kommer helt i mål:love7


Vis vedlegget 435098
Dette er jo helt supert ❤️ håper det sitter fast denne gang, masse masse lykke til ❤️ lenge siden sist ❤️
 
Back
Topp