hjelp! Stor mulighet for at jeg har fått en spontanabort!

Åååh, så gøy! Fantastisk hvordan kroppen klarer å starte på ny så kjapt etter :Heartred Gratulerer så mye! det samme skjedde meg forrige graviditet, først en sa så gravid raskt etter:Heartpink masse lykke til, heier på deg :D
 
Ååå, så utrolig koselig! Det må ha vært den beste julegaven :Heartred
Gratulerer så masse! Håper den holder seg der inne i 9 måneder denne gangen!
 
Kan vel oppdatere her jeg da.. etter en uke med blødninger har jeg testet negativt. Og to av to graviditeter har endt med sa.

Vi har ikke gitt opp, men føles ganske umulig akkuratt nå.
 
Så utrolig trist å høre. Jeg er veldig glad for å høre at du ikke gir opp. Du virker som en sterk person og jeg håper det går bra med deg nå. Jeg heier virkelig på deg og håper virkerlig at 2019 blir et lykkeår også for dere. Ønsker deg virkelig det aller beste. Lykke til videre :Heartred
 
Så leit!
Jeg hørte en gang at kroppen er ekstra mottakelig for å bli gravid igjen dersom den ganske nylig har vært gravid, så jeg krysser fingrene for dere! <3
 
Kan vel oppdatere her jeg da.. etter en uke med blødninger har jeg testet negativt. Og to av to graviditeter har endt med sa.

Vi har ikke gitt opp, men føles ganske umulig akkuratt nå.

Kjære deg, så vondt og trist. ❤ Ikke gi deg. Du har klart å bli gravid to ganger. Heier på det tredje forsøket og at det går bra. Klem
 
Ånei, så utrolig sårt og leit!!! :sad010
Vi satser på at den sitter til termin på 3. forsøk. Det positive er i alle fall at du blir gravid lett :Heartred
sender deg mange varme klemmer
Mase lykke til videre :love7
 
Åneeei, så trist :sorry: hold oppe motet! Jeg heier på deg og sender mange varme klemmer :)Lykke til :)
 
Back
Topp