hjelp! Stor mulighet for at jeg har fått en spontanabort!

Så leit :( :Heartred
 
Da har jeg vært på TU og der var det helt tomt. Prøver å tenke at det er en grunn for at det skjedde, men samtidig så føler jeg meg helt tom og bare trist.

Takk for støtte og gode ord! Håper det går fint med alle dere helt frem til juli! Takk for meg.

Dette var utruleg trist å lese :Heartbigred
 
Hei igjen! Ville bare informere om at jeg i dag testet positivt igjen! Håper på at det skal gå rette veien nå takk for all støtte❤️
 
Hei igjen! Ville bare informere om at jeg i dag testet positivt igjen! Håper på at det skal gå rette veien nå takk for all støtte❤️
Så utrolig gode nyheter du fikk. Et lite julemirakel som nå må klamre seg hele veien i 9 måneder til. Gratulerer så masse og masse lykke til :Heartbigred:love7
 
Gratulerer så mye, så deilig nyhet å gå inn i julen med! Lykke til, denne gangen må det gå bra!:Heartred
 
Gratulerer med verdens fineste julegave!!! Så gøy!! :):Heartred
 
Hei igjen! Ville bare informere om at jeg i dag testet positivt igjen! Håper på at det skal gå rette veien nå takk for all støtte❤️
Gratulerer så utrolig mye! For noen herlige nyheter, ble jo helt på gråten jeg! Er så glad på dine vegne og ønsker deg selvfølgelig uendelig masse lykke til. Håper den bitte lille spiren holder seg helt til termin denne gangen. :Heartred:Heartred
 
Gratulerer så mye!! Ønsker deg ykke til og håper alt går bra denne gang:Heartpink
 
Så utrolig fint å lese! Gratulerer så mye ❤️
 
Back
Topp