Hjelp...Room Escape..

Finner ikke dukka jeg[X(]

Fikk det til

Tror den sto på en hylle..husker ikke [&:] Men når jeg har funnet den er det ikke så vanskelig å finne den..hehe

Okei. Så nå er dukken sånn som på tegningen.. Whats next...? [:-]

da skal hode komme av kroppen på dukka..å da brukes på skuffen!

Seriøst, jeg finner ikke dukka! Føler meg bra dum nå[&o][&o][&o]

det er en tre dukke..

den papirbiten: newsense

N - north
E - east
W- west
S - south
E - east
N - north
S - south
E - East

Trykk på den greia i skuffa i riktig rekkefølge, så får du en nøkkel.

ORIGINAL: Malenemamma

Seriøst, jeg finner ikke dukka! Føler meg bra dum nå[&o][&o][&o]

Dukka finner du i den øverste skuffen på den mørke sjenken. Du må løfte opp den der fruktgreia, for så å åpne skuffen. [:)]

tegningen og hodet finner jeg ikke [>:]

Smart [:D]

ORIGINAL: Lizzandra

tegningen og hodet finner jeg ikke [>:]

Tegningen er helt innmed den mørke sjenken (hvis jeg husker rikig). Helt inntil veggen liksom. Den er sammenkrøllet, så du må trykke på den når du "ser på den".

Også må du plassere den i den boka hvor den er revet ut. (den med sånn papirbit som stikker ut)

Så må du sette beinene, føttene og armene til dukken slik som tegningen i boka viser. Da kan du trykke på hodet til dukken og det blir en nøkkel som passer i den skuffen uten håndtak.

[:D]

ja da står jeg fast igjenn..æææ,kommer til å bli gal..hehe [8D]

ORIGINAL: enitS iraM

Jeg også. Har en rar greie som jeg fant på toppen av den mørke sjenken. Uten at jeg aner hva det er[8D]

Har du sjenket vin i glasset og fått den kulen da?

ORIGINAL: Helene Burugle

ORIGINAL: enitS iraM

Jeg også. Har en rar greie som jeg fant på toppen av den mørke sjenken. Uten at jeg aner hva det er[8D]

Har du sjenket vin i glasset og fått den kulen da?

Jeppa å den har jeg satt i den eska som var i skuffa på skrivebordet! Men de tegnene sjønner jeg ikke noe av!! Ja har det som var på sjenken tror jeg,hva var det?? Leng siden jeg startet så jeg kommer ikke på hvor tingene var [8D]

Jeg får ikke til å sjenke vinen i glasset...[8|]

ORIGINAL: Rosaka

Du må trykke på glasset sånn at det blir stort,så tar du vinen bort til glasset..sjønner??

ORIGINAL: Rosaka

joda, jeg klarte det :)

Har fått den merkelige boksen og den viser de tegna med en nøkkel forran, men hvor ska jeg putte de tegna hen?[8D] og har finni 2 forskjellige tall i rommet, men de veit jeg heller ikke hvor skal[>:]

blir litt småsprø når jeg står fast..

ORIGINAL: Lizzandra

Har fått den merkelige boksen og den viser de tegna med en nøkkel forran, men hvor ska jeg putte de tegna hen?[8D] og har finni 2 forskjellige tall i rommet, men de veit jeg heller ikke hvor skal[>:]

blir litt småsprø når jeg står fast..

Jeg har funner 60,45 og 37..men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med de..samme med de tegnene som kom fram på den eska!!

Back
Topp