Hjelp! Negativ test :(

Ei venninne av meg opplevde akkurat det samme, men der sto alt bra til :-) Hun fikk fortalt at det er for lite HCG i urinen til at en graviditetstest blir positiv, selv om man fortsatt er gravid. Hadde jeg vært deg ville jeg uansett tatt en tur til legen, da blir du kanskje henvist til UL slik at du får sjekket dette skikkelig. Må være helt forferdelig å gå rundt og være så redd og bekymret.. Håper alt går bra <3
 
Å nei, så trist. :( Stor trøsteklem.
 
Takk for gode ord <3 Jeg skal ringe til legen i morgen. Er veldig innstilt på at jeg ikke er gravid.. Men veldig greit å få et svar. Jeg testet jo tross alt positivt på 5 tester..
 
Venter spendt på oppdatering. Håper virkelig det ikke er noe farlig.
Har ikke mistet alt håp ennå!
 
Hvordan gikk det??:) krysser alt eg har!
 
Takk som spør :)
Jeg har mest sannsynlig hatt en spontan abort. Altså, jeg er ikke lenger gravid.. Jeg var veldig innstilt på det..
 
Huff. Trist å høre :(

Jeg skjønte det når jeg begynte å blø.. Mistet alt av symptomer også.
Jeg har verdens beste samboer som har tørket veldig mange tårer <3 Vi har bestemt oss for å prøve på første forsøk, selv om det ikke var planlagt:)
 
Off så trist.. Hadde sa i august selv så vet hva du går igjennom.. Jeg ble gravid igjen på første forsøk igjen :) håper d ordner seg for deg også :)
 
Så trist!! Lykke til på neste forsøk!
 
Huff så trist!! Lykke til i neste PP..

Stikk snuta de inn til Før svangerskapet/vi som prøver forumet.. Der finner du masse koslige jenter som du kan henge med til ditt nye terminforum dukker opp :-)

Tøste klem fra meg
 
Back
Topp