Hjelp! Negativ test :(

Der er de to testene, ser dere de svake strekene, eller er det bare jeg som ønsker å se de?

Doc morris testene reagerer på så lavt som 10 mlu av HCG, mens clearblue trenger 25, så det kam nok være grunnen til at cb var negativ.

Doc morris testene reagerer på så lavt som 10 mlu av HCG, mens clearblue trenger 25, så det kam nok være grunnen til at cb var negativ.
Ah, okei :) men synes d er så rart at jeg har testet positivt på 3 clear blue sine 3 gang tidligere

Jeg ser strekene! Krysser fingrene for at du får gode nyheter på mandag :)

Skjønner at dette fortviler deg! Håper du får raskt time hos lege på mandag! Så håper vi at spira klorer seg fast. Litt spotting er ufarlig stort sett. :-) hold motet oppe!

Gå til lege på mandag, så får du målt HCG i blodet den dagen og et par dager seinere. Håper det går bra!! Masse lykke til!
Fortell hvordan det går! Krysser fingrene!

Ser strekene, spesielt på siste bilde! Lykke til hos legen, håper alt er bra...!

Superviktig at du tar morgenurin så tidlig, ellers er urinen så utvannet at den sliter med å registrere HCG nivået ditt. Det kan være mange årsaker til hvorfor testene både blir positive og negative, så det beste nå er å bestille en legetime, slik at de kan måle og sjekke for deg :) Håper alt står bra til med deg og lykke til! :) <3

Jeg tror rett og slett at jeg hadde det man kaller en "kjemisk graviditet".
Jeg begynte å blø i går, ikke med noe særlig smerter, har ingen gravidsymptomer og det føles ut som jeg har mensen.

Det har vært mye tårer i helga, vi har gledet oss mye og det ble en stor skuffelse. Samtidig så er jeg glad det skjedde på den her måten og ikke en SA.

Masse lykke til alle kommende junimammaer! :)
Håper det klaffer for oss og at jeg evt blir en augustmamma <3

Back
Topp