Hjelp! Negativ test :(

R_28

Glad i forumet
Kjøpte en clear blue ukesindikator test i går, ville se at ting gikk fremover. (Har tatt 3 posetive tester tidligere). Og nå viser den "ikke gravid"?? :( Noen som har opplevd det?

Hvor langt skal du være på vei nå? Har den vist 1-2 eller mer sist du tok testen?

HCG er en rar ting. Noen produserer sent. Nå husker ikke jeg hvor høyt HCG nivå du må ha for positiv CBD men det kan være at du produserer sent og at du ikke har nok HCG for at den skal slå ut riktig.

Venninnen min viste ikke positiv test før hun var nesten 12 uker :-)

Må dra å kjøpe flere tester nå når apoteket åpner.. Er på hytta og venter besøk.. Har ikke sovet noe særlig godt :( synes bare det er så rart at jeg testet positiv 3 gang på ssmme test tidligere..

Må dra å kjøpe flere tester nå når apoteket åpner.. Er på hytta og venter besøk.. Har ikke sovet noe særlig godt :( synes bare det er så rart at jeg testet positiv 3 gang på ssmme test tidligere..
Kjøp noen vanlig tester :-) så går det nok bra :-)

Disse testene krever 25 i HcG for å slå ut. Om du testet positivt for en veldig kort stund siden, så kan det ga vært mer utvannet urin du testet med nå, og derfor ble den negativ. Skjønner at du er bekymret likevel, ikke noe gøy følelse :/

Håper det går bra!

Disse testene krever 25 i HcG for å slå ut. Om du testet positivt for en veldig kort stund siden, så kan det ga vært mer utvannet urin du testet med nå, og derfor ble den negativ. Skjønner at du er bekymret likevel, ikke noe gøy følelse :/

Håper det går bra!

Takk for svar! Skal dra å kjøpe nå

:( Huff! Ta deg en tur til legen. Kan være at du har hatt en kjemisk eller noe. Hvor langt på vei skal du være?

Hadde mensen 28 aug.. Men eggløsninga var forskøvet pga pplaster som falt av. Jeg testet posetivt 4,6 og 8 okt..

Tok en annen test nå.. Fikk posetiv, men svak! Har egentlig time til legen på torsdag, men nå må jeg inn på mandag kjenner jeg.. Blir helt ødelagt i topplokket!

Tror ikke du skal ta sorgene på forskudd.. Jeg har tidligere fått to positive tester.. Så fikk jeg 3 negative.. Var da sikker på jeg ikke var gravid.. 3 uker etter lyste 2-3 på testen :)

Uff håper det går bra og at det fortsatt er en liten spire inni der. Prøv på morgenurin da får du det sikreste svaret. Krysser fingrene for deg.

Jeg har fått 2 positive tester nå, men svake. Jeg har tidligere bare testet clearblue med ukesindiktator, med morgenurin og en på etterm. Det jeg blir redd for nå, er at jeg har hatten MA og at hcg er for lav til å gi utslag på cb sin...

Så utrolig kjipt... Skjønner godt du blir stressa! Håper du klarer å kose deg på hytta i helgen og får tine hos legen på mandag. Hadde bedt om både graviditetstest og hcgmåling, lykke til!

Back
Topp