Hjelp blødning

Kan ikke forestille meg hvordan det er og håper jeg aldri får oppleve det!

Får håpe svangerskapet ditt blir flott og problemfritt denne gangen!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Tusen takk for gode ord, ønsker deg det samme:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Har tatt ny test nå som viser ikke gravid. Så da var det nok ikke meningen denne gangen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har tatt ny test nå som viser ikke gravid. Så da var det nok ikke meningen denne gangen :(

:( :( :( så trist å høre.

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Jeg skjønner ikke hva som skjer med min kropp.
I går hadde jeg ganske kraftige mensmurringer. Følte st det presset veldig nedover, og var sikker på at jeg blødde som bare det.
Men jeg blør faktisk ikke. Men føler alikevel disse mensmurringene er negative. Hate this.
Bør kanskje ta en ny test selv. Kroppen virker helt ustabil

Jeg blør skikkelig nå :-/ men du? Vi møtes igjen vi, på ett forum senere? De sies at 50-60 % av tidlige aborter er ett tegn på att det er noe galt med fosteret, så vi får ta det som ett tegn på att vi får friske barn ved neste forsøk? :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Jeg blør skikkelig nå :-/ men du? Vi møtes igjen vi, på ett forum senere? De sies at 50-60 % av tidlige aborter er ett tegn på att det er noe galt med fosteret, så vi får ta det som ett tegn på att vi får friske barn ved neste forsøk? :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Det samme skjedde meg meg i juni. Første mens etter SA var en uke forsinket, men var ikke gravid.
Men syklus nr 2 var jeg gravid igjen. Så bare stå på :)

:-( God klem til deg! Masse lykke til videre!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Vi møtes i et annet forum NoClue :) så satser vi på at spiren klamrer seg fast neste gang :) dette er trist, mn det skulle ikke klaffe denne gangen

veldig trist å høre,håper spiren sitter raskt igjen!♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til videre<3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp