Hjelp blødning

Om jeg tar en clearblue digitaltest i morgen tidlig, vil den da vise om det er bra inni her? Har bare bittelitt blod nå og litt vondt i magen. Litt sånn menssmerter ish... Ikke el vondt (som er kjempevondt med meg.) tenker att jeg vil merke SA når jeg er 5+2. Eller?

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Om jeg tar en clearblue digitaltest i morgen tidlig, vil den da vise om det er bra inni her? Har bare bittelitt blod nå og litt vondt i magen. Litt sånn menssmerter ish... Ikke el vondt (som er kjempevondt med meg.) tenker att jeg vil merke SA når jeg er 5+2. Eller?

Ønsker deg masse lykke til, en blødning behøver ikke å bety noe:)
Er du usikker så hadde jeg ville bedt legen om en hcg-måling etter helga, viss du fremdeles blør...

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Ingen tvil om SA da jeg hadde det. Ble ambulanse til sykehus pga av blødningsmengden:/
MA derimot er det skumleste jeg har vært med på... Ingen vondter/blod. Ble oppdaget på UL at det var dødt:/

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
Jeg hadde sa 4+3 og det gjorde vondt både fysisk og psykisk. Men min største frykt er ma! Derfor har jeg testetrang og skaffa meg dopler. ♡ kanskje en falsk trygghet, men hjalp meg i allefall når jeg ble gravid etter sa.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jeg hadde sa 4+3 og det gjorde vondt både fysisk og psykisk. Men min største frykt er ma! Derfor har jeg testetrang og skaffa meg dopler. ♡ kanskje en falsk trygghet, men hjalp meg i allefall når jeg ble gravid etter sa.

♡Liten spire 2015♡

Min SA var i uke 12, så sikkert derfor det ble behov for ambulanse:/
Fikk en skikkelig psykisk knekk!

Ble veldig overrasket da jordmor sa at det ikke var noe liv på tidlig UL nå i mai da jeg hadde alle symptomer. Kastet opp daglig! Hcg lå på ca 25000, så kanskje derfor.
Jeg skal hente min doppler i posten på mandag:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Hadde en MA som ble oppdaget på UL i uke 12 ifjor høst. Hadde gått rundt 4 uker med dødt foster :(.
Ingen blødninger eller smerter .. Men alle symptomene forsvant, og følte meg ikke gravid lengre. Målte hcg og hadde stigning.. Var likevel ikke sjokk at det var dødt, men utrolig tungt å se det på skjermen.

Naturen kan ingen gjøre noe med.. Men måtte så mange spirer som mulig bli med til mai:):)

Sent from my iPhone using BV Forum

D blir nok legetime på mg på mandag.

Blødning og blødning.. Kommer litt mørkt spor på papiret.. Så føler for en sjekk.. Hvordan er det med deg?

Blødning og blødning.. Kommer litt mørkt spor på papiret.. Så føler for en sjekk.. Hvordan er det med deg?

Er nesten borte, men litt brunlig på papiret.
Tenker på dette hele tiden. er så redd for å våkne i morgen tidlig med trusen full av blod [emoji20]

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Er nesten borte, men litt brunlig på papiret.
Tenker på dette hele tiden. er så redd for å våkne i morgen tidlig med trusen full av blod [emoji20]

Vet ikke hva jeg skal skrive for at du ska få slappet av og sovet godt i natt... :/
Det kan jo være en festeblødning?
Det hadde jeg sist...

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Jeg er også livredd for å våkne slik. Skal i barnedåp i morge å være fadder..

Vet ikke hva jeg skal skrive for at du ska få slappet av og sovet godt i natt... :/
Det kan jo være en festeblødning?
Det hadde jeg sist...

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Når hadde du festeblødning sist? Hvor langt var du på vei? Er 5+3, 12 dager over IKM. Er ikke det litt for sent for festeblødning?

Jeg er også livredd for å våkne slik. Skal i barnedåp i morge å være fadder..

Krysser virkelig fingrene for deg. Kan gå
Begge veier for oss begge [emoji4]

Når hadde du festeblødning sist? Hvor langt var du på vei? Er 5+3, 12 dager over IKM. Er ikke det litt for sent for festeblødning?

Var vell 4+ noen dager...
Ønsker deg lykke til i hvertfall:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Her blir det legetime mandag og tidlig ul så snart som råd egentlig. Blødningen har stoppet men stoler ikke på att alt er bra... Fått en knekk i dag, men håper å komme sterkere tilbake!!

Her blir det legetime mandag og tidlig ul så snart som råd egentlig. Blødningen har stoppet men stoler ikke på att alt er bra... Fått en knekk i dag, men håper å komme sterkere tilbake!!

Lykke til. Håper alt er bra

Var vell 4+ noen dager...
Ønsker deg lykke til i hvertfall:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
Tusen takk :)

Krysser fingrene for alle i samme situasjon.. Føler selv at dette ender i en sa.. Har ingen smerter eller noe, men liker bare ikke følelsen jeg har i magen

Min SA var i uke 12, så sikkert derfor det ble behov for ambulanse:/
Fikk en skikkelig psykisk knekk!

Ble veldig overrasket da jordmor sa at det ikke var noe liv på tidlig UL nå i mai da jeg hadde alle symptomer. Kastet opp daglig! Hcg lå på ca 25000, så kanskje derfor.
Jeg skal hente min doppler i posten på mandag:)

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
Kan ikke forestille meg hvordan det er og håper jeg aldri får oppleve det!

Får håpe svangerskapet ditt blir flott og problemfritt denne gangen!

♡Liten spire 2015♡

Krysser fingrene for alle i samme situasjon.. Føler selv at dette ender i en sa.. Har ingen smerter eller noe, men liker bare ikke følelsen jeg har i magen

Samme her... Men vi er i samme båt, og det eneste vi kan gjøre er å håpe det beste.. <3 ønsker deg masse lykke til og om det ikke går nå, så får vi prøve igjen <3

Back
Topp