Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også redd. Det er skummelt.Jeg også blør nå og må faktisk innrømme att jeg er redd, for jeg har aldri opplevd det før. Men nå har jeg lagt meg ned for å slappe av, tatt på den løseste buksa i huset og krysser alt jeg har for att det stopper, ASAP!Vil ha denne babyen!!
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Krysser fingrene fir deg også, dette er skikkelig ubehagelig. Skulle ønske man kunne få svar med en gang...Er også redd. Det er skummelt.
Krysser fingrene for deg [emoji4]
[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️
Ja, det er skremmende . Jeg hadde sa i juni. Da våknet jeg opp på morgenen med mensen. Føler det var annerledes.Her er det litt blødning enda.. Ikke friskt blod, brunlig.. Veldig veldig lite.. Kommer på papiret når jeg tørker meg, men ikke noe mer.. Er livredd for at dette ikke skal gå.. Har vært gjennom et svangerskap tidligere og opplevde andri blødning da.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har samme type blødning som deg nå. Kun på papiret. Aner ikke hvordan SA funker engang, er det mye blod som mensen da? Og klumper etter det jeg har klart å lese meg opp?Her er det litt blødning enda.. Ikke friskt blod, brunlig.. Veldig veldig lite.. Kommer på papiret når jeg tørker meg, men ikke noe mer.. Er livredd for at dette ikke skal gå.. Har vært gjennom et svangerskap tidligere og opplevde andri blødning da.
Sent from my iPhone using BV Forum