Hjelp blødning

TeH

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Fem uker i dag og morgenen startet med blødning. Ikke mye, men litt blod på papiret da eg tørket meg.. Hjelp! Noen andre som opplever dette?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde ufarlig blødning i noen dager i forrige svangerskap. Slimhinnene er mer følsomme under graviditet. Hvis det er noen dråper friskt blod uten smerter så ville jeg ikke bekymret meg. Krysser fingrene for at alt er bra.

Jeg har blødd denne gangen, og i begge de to andre svangerskapene jeg har hatt. Så lenge det du ser er bare litt på et papir så er sikkert alt bra! :-) Du kan jo følge litt med utover dagen da vertfall :-)

Så lenge det ikke er mer enn litt på papiret går det sikkert fint. Men man kan jo alltids ringe legen for å høre :) jeg blødde mye i et par dager i uke 12 sist svangerskap, men var ufarlig det og :) Du får slappe av så godt du kan :)

Er 5+3. Hadde også friskt blod på papiret i dag :(
Så nå er det bare å håpe den blir inni der.
Så lenge du ikke får smerter og begynner å blø masse er det som regel ikke noe galt

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Takker for svar.. Krysser fingrene å håper spiren klamrer seg fast :) så får jeg heller ta en tur til legen på mandag

Huff...blod er skummelt!! Klem til dere ♡♡ Håper at det er helt ufarlig og at det ikke blir mer!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

"Blod er aldri bra, men det må ikke være farlig." Det sa min gyn da jeg blødde litt i uke 9 sist. Krysser fingre for dere.

❤️ Lillesøster/lillebror ventes i mai 2015 ❤️

Jeg har nesten sluttet å blø. Blødde lite også heldigvis. Men redd for at det skal ta seg opp i natt eller noe.
Er desverre ingenting vi kan styre

Jeg også blør nå og må faktisk innrømme att jeg er redd, for jeg har aldri opplevd det før. Men nå har jeg lagt meg ned for å slappe av, tatt på den løseste buksa i huset og krysser alt jeg har for att det stopper, ASAP! :-) Vil ha denne babyen!!

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Jeg også blør nå og må faktisk innrømme att jeg er redd, for jeg har aldri opplevd det før. Men nå har jeg lagt meg ned for å slappe av, tatt på den løseste buksa i huset og krysser alt jeg har for att det stopper, ASAP! :-) Vil ha denne babyen!!

Er også redd. Det er skummelt.
Krysser fingrene for deg [emoji4]

Er også redd. Det er skummelt.
Krysser fingrene for deg [emoji4]

Krysser fingrene fir deg også, dette er skikkelig ubehagelig. Skulle ønske man kunne få svar med en gang...

Her er det litt blødning enda.. Ikke friskt blod, brunlig.. Veldig veldig lite.. Kommer på papiret når jeg tørker meg, men ikke noe mer.. Er livredd for at dette ikke skal gå.. Har vært gjennom et svangerskap tidligere og opplevde andri blødning da.

Her er det litt blødning enda.. Ikke friskt blod, brunlig.. Veldig veldig lite.. Kommer på papiret når jeg tørker meg, men ikke noe mer.. Er livredd for at dette ikke skal gå.. Har vært gjennom et svangerskap tidligere og opplevde andri blødning da.

Ja, det er skremmende . Jeg hadde sa i juni. Da våknet jeg opp på morgenen med mensen. Føler det var annerledes.
Og utover dagen begynte det å blø SKIKKELIG. Skiftet bind 1 gang i timen.

Nå har jeg også som deg. Litt brunlig utflod. Men gitt seg nå, nesten i alle fall. Det er i alle fall mildere enn sist. Krysser alt

Har aldri opplevd SA så vet ikke hvordan det er.. Noen sier du kan gå gjennom en uten å merke noe.. Krysser fingrer for at dette ordner seg for oss begge :)

Krysser fingrene for dere alle tre! ♡♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jeg har samme type blødning som deg nå. Kun på papiret. Aner ikke hvordan SA funker engang, er det mye blod som mensen da? Og klumper etter det jeg har klart å lese meg opp?

SA jeg hadde var en SUPER kraftig mensen. Var aldri i tvil om at det var en SA. Brukte 1 pk bind på 12 t ca

jeg har mistet 4+5 og 6 uker på vei.fikk aldri masse blod eller klumper.første gang(6)uker blødde jeg kun på papiret kanskje en gang i bind.begynte veldig lite.andre gang blødde jeg faktisk mer men gikk fortere over.begge gangene var første mens etterpå kraftigere.håper dere bare har en uskyldig blødning:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingen tvil om SA da jeg hadde det. Ble ambulanse til sykehus pga av blødningsmengden:/
MA derimot er det skumleste jeg har vært med på... Ingen vondter/blod. Ble oppdaget på UL at det var dødt:/

Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010

Back
Topp