Hørte en gang om en dame som syntes så synd på babyen sin fordi den bare fikk melk så hun lot barnet få smake på alt mulig rart innen det var tre mnd. Barnet døde!!
Det kan dere tenke litt på dere som mener det er greit og utfordre små mager!
ORIGINAL: Angel78
Hun var ikke tilbakestående bare uvitende. Du må gjerne mene at det er usmakelig men det er ingen sammenligning....bare en opplysning! Små mager er sarte !
Du skriver:Hørte en gang om en dame som syntes så synd på babyen sin fordi den bare fikk melk så hun lot barnet få smake på alt mulig rart innen det var tre mnd. Barnet døde!!
Det kan dere tenke litt på dere som mener det er greit og utfordre små mager!
Trådstarter stiller et ganske relevant spørsmål, det er snakk om frukt pure, littegranne, IKKE alt mulig annet som ikke er beregnet på babyer! Fruktpureen er dessuten beregnet og laget til små barn, å gi den til et barn som er over 3 mnd er ikke en utfordring slik som det du skriver kan tolkes som!! Hvis barnet atpåtil er fornøyd med det og ikke får magevondt; hva er problemet?? Barn er forskjellige!
Så vil jeg jo påstå at en som gir babyen sin alt mulig rart før den er 3 mnd må ha en eller annen slags psykisk utviklingshemning! Dette skjedde vel i -altmuliglandet- USA?? Da forundrer det meg ikke! Vi har et bedre vern for barn her i landet.
Så nå ser du kanskje grunnen til at jeg kaller det usmakelig å sammenlikne?