Hipp Fruktpurè - galt av meg?

ORIGINAL: Tasseline

ORIGINAL: GravideMeg

ORIGINAL: Lisse__

ORIGINAL: Helene Burugle

Skal ikke hoppe inn i diskusjonen her, men vil bare si at det jaggu var på tide at noen var litt uenige her. Det er viktig med gode diskusjoner en gang i blant[:D]

Har vært helt sykt rosen-rødt-hoppe-på-rosa-skyer-vi-elsker-hverandre-opplegg her lenge[8D]

AMEN, endelig noen som da det!!! [8D] Synes diskusjoner er bra, så sant man holder seg til emnet og kommer med konstruktive tilbakemeldinger! Når en starter en tråd må en jo rekne med å få ulike svar og meninger...

Hm.. SyneS det er greit å diskutere.
Men disse komentarene her viser at det er noen som vil krangle nesten.
Jeg synes JUNI jentene har vært hærlige å lite dømmende.
Noe som er flott ellers blir det fort som på generelt! Å da melder jeg meg ut.

En god diskusjon er alltids bra. Men ser ikke grunn til slike komentarer om rosa skyer å slikt!

Men jeg mener jo det. At jeg synes det har vært rosa-skyer-feeling her inne. Og det har ikke vært noe negativt det, MEN det er sunt med en god diskusjon. Det virker som folk nesten er redd for å være uenige og diskutere på grunn av rosa-skyer-feelingen.

Dømming har ingenting med gode diskusjoner å gjøre uansett.

Og derfor skrev jeg det. Og at du er uenig så er jo det bare sånn det er[:)]

Kan ikke se når jeg ikke var enig i et det er sunt med litt diskusjoner.

Sier bare at jeg hadde ikke kommet meg igjennom mye uten de søte å gode støttende juni jentene.
Når man er fersk mor er det greit å ikke bli hogd hodet av. Mange her inne har nok å taklet hverdagen pgs støttende ord å omtanke.

Jeg kommer bare til å gi Amelia mm så lenge jeg kan. Vil helst fullamme til hun er 5-6 mnd jeg hvis det er mulig.

ORIGINAL: miraculix

Her får hun kun mm. Hun kommer heller ikke til å få noe annet så lenge hun legger fint på seg, før hun er ca 6 mnd. Hver mor får bestemme for sitt barn, men jeg synes mm er greit så lenge hun ikke har fysisk behov for noe annet [:)]

samme her[:)]

ORIGINAL: *IdaTherese*

Jeg kommer bare til å gi Amelia mm så lenge jeg kan. Vil helst fullamme til hun er 5-6 mnd jeg hvis det er mulig.

samme her, med Amalie <3

Sier bare at jeg hadde ikke kommet meg igjennom mye uten de søte å gode støttende juni jentene.
Når man er fersk mor er det greit å ikke bli hogd hodet av. Mange her inne har nok å taklet hverdagen pgs støttende ord å omtanke.

Joda, det er superviktig med støtte [:)] Men, når en poster tråder må en og rekne m å få kritikk, men kritikken bør komme på en ordentlig måte! En må si meningen sin, ikke bare støtte hele tiden når man gjerne ikke er enig..

Ja, og den støtten har jeg selv tatt imot med åpne armer, for jeg er ikke alt-vitende bare fordi jeg er to barn.

Jeg mener ikke vi skal få generell-tilstander her inne. Det er bare teit. Å hogge hodet av hverandre er dømming og igjen, ikke en sunn diskusjon.

Vi er nok enige, Tasseline. Du bare likte ikke at jeg kalte juni-forumet for et rosa-skyer-forum. Og jeg kan ikke se at det er noe galt at et forum er kose-mose. Jeg synes bare det er veldig viktig å kunne diskutere. Det er sånt man lærer av[:)]

Rotete, men håper du skjønner at jeg ikke mente noe stygt[:)]

Da er vi mer på samme side. For generel tendenser er håpløst å null koselig.

Å man har gått av å ha meningsytring, men på en ordentlig måte:)

Jeg synes man skal gjøre det man føler er best selv jeg[;)]

jeg har ikke startet med noe enda men det er forsi lille gull legger godt på seg av mme og er fornøyd med det og da ser jeg ikke vits i å prøve noe annet flr han er 4 mnd ihvertfall[;)] med storesøster begynte jeg med grøt når hun var 3 mnd men dette var fordi hun hadde lav vektoppgang og var ei litta mus uten noe særlig fett på kroppen[;)] men synes dere skal gjøre som dere selv føler [;)] jeg har ingen hast med å gi liam verken det ene eller det andre[;)]

Back
Topp