Himmelen har fått en ny stjerne.

Det er så ufattelig at noe sånt skjer. Mine varmeste tanker sendes til deg og din familie <3
 
Hei kjære du<3
Har tenkt så masse på dere.
Jeg med flere her inne hadde så veldig lyst å sende deg/dere noe, men klarte ikke oppdrive adr. din.(dvs.fant 2 stykker).
Så da ble det litt for usikkert å sende.
Ville bare si det så du vet vi tenker masse på dere og ønsker dere alt godt<3

Håper dere finner god trøst i hverandre og koser dere med vakre søster<3

Masse klemmer <3
(P.s. send meg gjerne adr din )
 
Kondolerer.. Sitter her å strigråter nå og holder et ekstra godt tak rundt lillegutten.. Kan ikke tenke meg hbor forferdelig dette må være.. Sender over en trøsteklem... Ta vare på hverandre!!
 
Hei kjære du<3
Har tenkt så masse på dere.
Jeg med flere her inne hadde så veldig lyst å sende deg/dere noe, men klarte ikke oppdrive adr. din.(dvs.fant 2 stykker).
Så da ble det litt for usikkert å sende.
Ville bare si det så du vet vi tenker masse på dere og ønsker dere alt godt<3

Håper dere finner god trøst i hverandre og koser dere med vakre søster<3

Masse klemmer <3
(P.s. send meg gjerne adr din )
Har ikke sett dette før nå. Har sendt deg en privat melding :) hyggelig at dere tenker på oss ❤
 
Uff, dette var trist lesning :( livet er så ufattelig skjørt og urettferdig! Kondolerer! Ta vare på hverandre..
 
Flott, skal sjekke:) Hvordan er det med dere<3?
Det går så bra som det kan gå i en slik situasjon. Noen dager er bedre enn andre, bare det å gå på butikken er tiltak. Men det er veldig godt å ha Mia til å holde hodet over vannet!
 
Det går så bra som det kan gå i en slik situasjon. Noen dager er bedre enn andre, bare det å gå på butikken er tiltak. Men det er veldig godt å ha Mia til å holde hodet over vannet!
Huff ja. Skjønner det.
Godt dere har Mia ja.
Vet ikke hva mer jeg skal si...men klem<3
 
Vi er nok mange her som tenker på dere regelmessig. Godt å høre fra deg, og godt at Mia er til hjelp for dere. Hun er nok på god vei til å bli ei flott jente!
 
 
Tenker på dere og håper dere har det bra, eller så bra som dere kan ha. Godt dere kan kose dere og finne glede I Mia♡♡♡
 
Tenker mye på dere og lille Mia ❤️
 
Det er så grusomt! Jeg gråter for dere <3
 
Back
Topp