Himmelen har fått en ny stjerne.

så ufattelig trist, tårene renner over .. kondolerer så mye! ta vare på dere selv som best dere kan :Heartred tenker på dere

Hvil i fred Nicolas :Heartblue
 
Livet er urettferdig og det å miste et barn må være noe av det verste foreldre kan oppleve :(
Tenker på dere nå i den vanskelige tiden og i dagene som kommer.

Hvil i fred lille vakre Nicolas.
 
Så grusomt! Kondolerer så mye! Ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden. Hvil i fred <3
 
Jeg hører ikke til på dette forumet, men leste. Og hjertet mitt blør for dere. Kondolerer :'( <3 Har ikke ord. Vil bare sende dere en klem <3
 
Tårene renner her etter å ha lest.. Så utrolig trist å høre :( sender en stor klem <3
 
Gråter med dere. Så forferdelig trist! Ord blir fattige. Kondolerer og sender dere varme tanker <3 ta vare på hverandre!
 
Tårene triller og hjerte blør. Sender dere varme tanker, ta vare på hverandre ❤ hvil i fred lille nydelige Nicolas ❤
 
Kjære Lihsj og familien! Dette skulle ikke skje dere - dere har tålt så mye allerede... Ufattelig trist og helt uforståelig. Kondolerer så mye.

Jeg har grått mange ganger i dag, har kost ekstra mye med min lille, og undersøkt hva man kan gjøre og bidra med for å forebygge. Jeg vet at dere ikke kan trøstes, men vit at ved å dele historien deres øker dere bevisstheten hos oss andre. Jeg vil gjerne sende en slant til forskning på området. Er det noe vi kan gjøre for dere mer personlig, må dere bare si ifra. Stor klem.
 
Om andre er interessert, her kan man lese om muligheter til å støtte foreningen for uventet barnedød:
https://lub.no/stott-oss

Enkleste ordning:
sms LUB til 2490 (100,-)
sms LYS til 2490 (100,- til LUBs sorgstøttearbeid).
 
Tårene rant som bare det når jeg leste dette. Har ingen ord å gi dere.
Sender dere varme tanker og tar dere med I mine bønner.
Ta vare på hverandre.
Hvil I fred lille Nicolas♡

Sendt deg en hjerte klem♡
 
Ufattelig trist, finnes ikke ord. Kondolerer. Hvil i fred lille venn.
 
Back
Topp