Gratulerer så mye.
Håper det holder helt i mål.
Ville ringt og fått time til TUL.
Ja, jeg har tenkt tanken! Skal jeg kontakte Porsgrunn da eller?
Jeg skulle jo gå på letrozol under kontroll hos dem nå! Får sende en mld på Crypho[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye.
Håper det holder helt i mål.
Ville ringt og fått time til TUL.
Ville hørt med dem først ja. Hvis de hverken vil ta deg inn eller henvise videre ville jeg hørt med fastlegen om henvisning før jeg ordnet privatJa, jeg har tenkt tanken! Skal jeg kontakte Porsgrunn da eller?
Jeg skulle jo gå på letrozol under kontroll hos dem nå! Får sende en mld på Crypho[emoji5]
Si meg at dette er sant? Jeg ser det jo selv.. men klarer ikke tro på det..
To år med prøving, 2 mislykkede IVF og beskjed om at jeg har 5% for å lykkes med IVF, og omtrent 0% sjangs til å klare det selv [emoji32]
Fikk avslag fra Porsgrunn om å gjennomføre flere IVF pga hormonverdiene mine, men fikk skyllt egglederne mine - var det bare det som skulle til isåfall? Fatter ikke!
![]()
Si meg at dette er sant? Jeg ser det jo selv.. men klarer ikke tro på det..
To år med prøving, 2 mislykkede IVF og beskjed om at jeg har 5% for å lykkes med IVF, og omtrent 0% sjangs til å klare det selv [emoji32]
Fikk avslag fra Porsgrunn om å gjennomføre flere IVF pga hormonverdiene mine, men fikk skyllt egglederne mine - var det bare det som skulle til isåfall? Fatter ikke!
![]()
Nei, jeg gjorde ikke d! Skulle starte den syklusen her[emoji5]
Jeg kjøpte babyklister og har tatt det!
Har vært veldig bekymret for at egglederne har vært tette, så Erling skylte dem i desember - så jeg tror jo at det kan ha noe med det å gjøre også! [emoji177]
Uvirkelig!
Forstår det er uvirkelig! [emoji173]️ men herlighet! Du er faktisk graviiiid[emoji3]
Babyklister, hvor kjøper man det?[emoji85]
Kortvarig[emoji174]
Jeg har mistet, hjerteaktivitet på tirsdag - ikke noe i dag! Hadde vært 8+0 i dag...
Da havner jeg vel her igjen da jeg føler meg klar for det[emoji177]