Herregud jenter...

Ja, jeg har tenkt tanken! Skal jeg kontakte Porsgrunn da eller?
Jeg skulle jo gå på letrozol under kontroll hos dem nå! Får sende en mld på Crypho[emoji5]
Ville hørt med dem først ja. Hvis de hverken vil ta deg inn eller henvise videre ville jeg hørt med fastlegen om henvisning før jeg ordnet privat

Gratulerer så mye! :D Mirakler skjer når man minst venter det, det er jenta mi i magen bevis på :)

Si meg at dette er sant? Jeg ser det jo selv.. men klarer ikke tro på det..

To år med prøving, 2 mislykkede IVF og beskjed om at jeg har 5% for å lykkes med IVF, og omtrent 0% sjangs til å klare det selv [emoji32]

Fikk avslag fra Porsgrunn om å gjennomføre flere IVF pga hormonverdiene mine, men fikk skyllt egglederne mine - var det bare det som skulle til isåfall? Fatter ikke!

404f516d530477f100a31f60d33049fb.jpg

Er så rørende å se sånt!

Hjertelig tillykke!

Si meg at dette er sant? Jeg ser det jo selv.. men klarer ikke tro på det..

To år med prøving, 2 mislykkede IVF og beskjed om at jeg har 5% for å lykkes med IVF, og omtrent 0% sjangs til å klare det selv [emoji32]

Fikk avslag fra Porsgrunn om å gjennomføre flere IVF pga hormonverdiene mine, men fikk skyllt egglederne mine - var det bare det som skulle til isåfall? Fatter ikke!

404f516d530477f100a31f60d33049fb.jpg

Helt fantastisk!!! Gratulerer så masse[emoji3]

Så fantastisk!! [emoji7][emoji173]️ Gratulerer så mye! Det samme skjedde med meg også. Det er mange mirakler på assistert om dagen[emoji2] Utrolig herlig å se at det klaffer for så mange[emoji2]

Å så utrolig fantastisk!!! Krysser fingrene for at du får et flott svangerskap som varer helt ut :-D lykke til:-)

Nei, jeg gjorde ikke d! Skulle starte den syklusen her[emoji5]
Jeg kjøpte babyklister og har tatt det!
Har vært veldig bekymret for at egglederne har vært tette, så Erling skylte dem i desember - så jeg tror jo at det kan ha noe med det å gjøre også! [emoji177]
Uvirkelig!

Forstår det er uvirkelig! [emoji173]️ men herlighet! Du er faktisk graviiiid[emoji3]
Babyklister, hvor kjøper man det?[emoji85]

Gratulerer SÅ mye! :)

Kortvarig[emoji174]
Jeg har mistet, hjerteaktivitet på tirsdag - ikke noe i dag! Hadde vært 8+0 i dag...
Da havner jeg vel her igjen da jeg føler meg klar for det[emoji177]

Kortvarig[emoji174]
Jeg har mistet, hjerteaktivitet på tirsdag - ikke noe i dag! Hadde vært 8+0 i dag...
Da havner jeg vel her igjen da jeg føler meg klar for det[emoji177]

Å nei, så leit! Føler så veldig med deg. Det er så vondt å miste når man har begynt å glede seg og tror og håper at det vil gå bra. Ta godt vare på deg selv og bruk den tiden du trenger til å sørge.

Back
Topp