Herregud jenter...

*Mistaldrihåpet*

<3 Julie <3
Assistert-jentene
Si meg at dette er sant? Jeg ser det jo selv.. men klarer ikke tro på det..

To år med prøving, 2 mislykkede IVF og beskjed om at jeg har 5% for å lykkes med IVF, og omtrent 0% sjangs til å klare det selv [emoji32]

Fikk avslag fra Porsgrunn om å gjennomføre flere IVF pga hormonverdiene mine, men fikk skyllt egglederne mine - var det bare det som skulle til isåfall? Fatter ikke!


404f516d530477f100a31f60d33049fb.jpg
 
Si meg at dette er sant? Jeg ser det jo selv.. men klarer ikke tro på det..

To år med prøving, 2 mislykkede IVF og beskjed om at jeg har 5% for å lykkes med IVF, og omtrent 0% sjangs til å klare det selv [emoji32]

Fikk avslag fra Porsgrunn om å gjennomføre flere IVF pga hormonverdiene mine, men fikk skyllt egglederne mine - var det bare det som skulle til isåfall? Fatter ikke!


404f516d530477f100a31f60d33049fb.jpg
Oj så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji7][emoji177] Gratulerer så mye[emoji173][emoji173]
 
Så fantastisk! :) Gratulerer så mye! :Heartred
 
Hurra!!! Så fantastisk!! :D
Gratulerer ❤️
 
Jeg har lest flere lignende historier her inne, så ja, mirakler skjer [emoji4]
Gratulerer så mye, helt fantastisk! Nyt tiden fremover! [emoji177][emoji177]
 
Så gøy! Gratulerer så mye! [emoji1376][emoji177] Vi har selv prøvd i over 2 år og vært igjennom tre mislykket ICSI forsøk. Når vi skulle igang med fjerde forsøket så fant vi ut at vi hadde blitt gravide naturlige [emoji7] Så jeg vet hvor stor gleden deres er nå! [emoji170][emoji173]️
 
Herregud så fantastisk[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
 
Så fantastisk :Heartred Gratulerer så mye :Heartred
 
Så gøy! Gratulerer så mye! [emoji1376][emoji177] Vi har selv prøvd i over 2 år og vært igjennom tre mislykket ICSI forsøk. Når vi skulle igang med fjerde forsøket så fant vi ut at vi hadde blitt gravide naturlige [emoji7] Så jeg vet hvor stor gleden deres er nå! [emoji170][emoji173]️

Så herlig! Og så merkelig at slike ting skjer.. Vi hadde fått dommen, eggdonasjon var eneste utvei for oss[emoji15] jeg tror det egentlig fortsatt ikke!

Er jo selvfølgelig veldig takknemlig og glad!

Gratulerer til deg[emoji177]
 
Takk alle sammen[emoji177]

Tørr nesten ikke tro på dette, vi har fått vite at ED er eneste utvei!

Tok forresten babyklister denne gangen[emoji5]
 
Åååå herregud så fantastisk!!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så utrolig masse!! Nå ble jeg så glad på dine veiene!
 
Åååå herregud så fantastisk!!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så utrolig masse!! Nå ble jeg så glad på dine veiene!

Ja, Froggc86... jeg har ikke ord!
Med min eggkvalitet får vi bare håpe det holder seg der da[emoji1317]

Takk[emoji177].... og det finnes altså håp, med ED som eneste alternativ og man har fått beskjed om at man er på vei inn i tidlig overgangsalder!

Jeg tror det nesten ikke, nesten så jeg tror testene lyver til meg!
 
Gratulerer så mye.
Håper det holder helt i mål.


Ville ringt og fått time til TUL.
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
Ja, Froggc86... jeg har ikke ord!
Med min eggkvalitet får vi bare håpe det holder seg der da[emoji1317]

Takk[emoji177].... og det finnes altså håp, med ED som eneste alternativ og man har fått beskjed om at man er på vei inn i tidlig overgangsalder!

Jeg tror det nesten ikke, nesten så jeg tror testene lyver til meg!

Hel fantastisk *Mistaldrihåpet* !! [emoji173]️[emoji173]️
Fikk klump i halsen og begynner nesten å gråte jeg nå(av glede) jeg håper og krysser fingrene for at dette går hele veien for dere! [emoji173]️[emoji8]
Nå er det så mange som klarer det på egenhånd her inne og det gir jo et lite håp![emoji1317]
Gikk du på letrozol også denne syklusen?
 
Herlighet så fantastisk!

Ble skikkelig rørt av å lese dette! Såå glad på deres vegne :love7
 
Hel fantastisk *Mistaldrihåpet* !! [emoji173]️[emoji173]️
Fikk klump i halsen og begynner nesten å gråte jeg nå(av glede) jeg håper og krysser fingrene for at dette går hele veien for dere! [emoji173]️[emoji8]
Nå er det så mange som klarer det på egenhånd her inne og det gir jo et lite håp![emoji1317]
Gikk du på letrozol også denne syklusen?

Nei, jeg gjorde ikke d! Skulle starte den syklusen her[emoji5]
Jeg kjøpte babyklister og har tatt det!
Har vært veldig bekymret for at egglederne har vært tette, så Erling skylte dem i desember - så jeg tror jo at det kan ha noe med det å gjøre også! [emoji177]
Uvirkelig!
 
Back
Topp