her er det duka for diskusjon!:P

Ja, jeg ble helt satt ut, før jeg startet å kjefte :p

Endte med at vi tok kontakt med moren (de var ikke sammen) og ble enig med henne om å levere inn bekymringsmelding til barnevernet.
 
Så bra at du tok ansvar Bodil :D det er det nok ikke alle som hadde gjort!
 
Er ikke helt sikker på hvordan det utviklet seg sånn egentlig, begge er bare sånne perifere bekjentskaper, men de har ikke 50/50 deling lenger iallefall.
 
Bra det da. Kan jo være han lærte sv at barnev. Ble dratt inn. :)
 
Jeg hadde slått Ø kjempehardt både her og der om han gjorde det..
 
Jeg hadde slått Ø kjempehardt både her og der om han gjorde det..
Det er faktisk det einaste som hadde vert gyldig grunn for JR å pryle meg opp, faktisk :p då hadde eg fortjent det så til dei grader :) eg har ikkje sjans til å pryle han opp :p
 
Tror du hadde fått uante krefter :)
 
Jaa, det er faktisk mulig :p eller at eg hadde fått tak i eit farlig våpen :p

Hadde nok ikke tydd til vold, men tror jeg hadde forlatt han. Vet ikke om jeg hadde giddet å være sammen med noen som hadde gjort det. :(
 
Hadde nok ikke tydd til vold, men tror jeg hadde forlatt han. Vet ikke om jeg hadde giddet å være sammen med noen som hadde gjort det. :(
Det blir jo liksom veldig tydelig at dere har forskjellige prioriteringer og verdier, på en måte :eek:
 
Tror jeg hadde vurdert vold hadde det vært bf her som hadde gjort noe slikt, men da like mye for at han faktisk drakk hehe.
 
Det blir jo liksom veldig tydelig at dere har forskjellige prioriteringer og verdier, på en måte :eek:
Haha :p det med volden er vel helst berre skrivemåte om kor sint eg hadde blitt. Men hadde ikkje tørt å forlate han for det, for då hadde han hatt samvær og vert aleine med ungen og kunne gjort det mykje oftare :)
 
Jeg synes det er helt greit så lenge man ikke tar helt av! Ei pils, eller et glass vin gjør vell ingen skade. Svigermor er veldig med å nevne at vi ikke må drikke mens barnet enda er oppe, og har aldri drukket i nærheten av barna. Hun tror at om man drikker mens barna ser på så kan de også få dårlig forhold til alkohol :p Jeg er selv oppvokst me å mamma å pappa godt kunne ta seg ei pils mens vi var oppe, å har aldri tatt noe skade av det. Jeg drikker enda skjeldnere enn mannen min som er vokst opp uten alkohol. Tror mer det kommer ann på hvordan vennekrets man kommer opp i. Jeg har hvertfall aldri vært av den "drar ut og drikker hver helg" typen :)

Så for min del har jeg ingenting imot at barna får være til stede mens jeg eller mannen drikker alkohol :)
 
Jeg synes det er helt greit så lenge man ikke tar helt av! Ei pils, eller et glass vin gjør vell ingen skade. Svigermor er veldig med å nevne at vi ikke må drikke mens barnet enda er oppe, og har aldri drukket i nærheten av barna. Hun tror at om man drikker mens barna ser på så kan de også få dårlig forhold til alkohol :p Jeg er selv oppvokst me å mamma å pappa godt kunne ta seg ei pils mens vi var oppe, å har aldri tatt noe skade av det. Jeg drikker enda skjeldnere enn mannen min som er vokst opp uten alkohol. Tror mer det kommer ann på hvordan vennekrets man kommer opp i. Jeg har hvertfall aldri vært av den "drar ut og drikker hver helg" typen :)

Så for min del har jeg ingenting imot at barna får være til stede mens jeg eller mannen drikker alkohol :)
Enig med deg! :)
Kommer til å ta vin/øl til maten på lørdager feks. Eller på ferie :) Greit at de får et normalt forhold til alkohol, og at de ser at det kan nytes på en kontrollert og rolig måte :)
 
Enig med deg! :)
Kommer til å ta vin/øl til maten på lørdager feks. Eller på ferie :) Greit at de får et normalt forhold til alkohol, og at de ser at det kan nytes på en kontrollert og rolig måte :)

Ja, samme her :) Er vant til at mamma og pappa brukte å ta seg et glass vin på fredager, i rolige forhold :)
 
Back
Topp