her er det duka for diskusjon!:P

Er jo forskjell på et glass vin og fyll. ;)er enig i at en ikke skal bli beruset rundt barnet. ;)
 
det er eg veldig imot! Det er veldig drøyt! :-O

eg trur faktisk ikkje eg hadde vert i stand til å køyre dersom det hadde skjedd noko. dei hadde måtta komt hit. I verstefall måtte eg ha kjørt dei i møte med den lille promilla eg hadde, som siste utveg..


noen vill kansje kalle meg prippen og sånn men jeg får meg ikke til og drikke en dråpe altså.. hehe.. og taxi kommer på en tusen lapp vis jeg er maks uheldig her i fra og til sykehuset og da er det billigere og kjøre selv altså hehe
 
Mulig jeg hadde tenkt annerledes om jeg ikke hadde bodd så sentralt som jeg gjør :)
 
Eg tenkte på ambulanse :p

Men det blir feil å kalle nokon for prippen for ikkje å drikke alkohol med ungane, for det går på ingen måte utover nokon av du ikkje røre ein dråpe :)
 
Synes ikke du er prippen og skjøbber synspkt. Ditt også. :)
 
Jeg må nok si at jeg ikke er tilhenger av alkohol i det hele og store :p

Sist jeg rørte alkohol var februar 2011, og kjenner at jeg har fortsatt ikke det minste lyst på det :p

Men, jeg har ikke noe å si på dem som evt tar ei øl, en cider eller et glass vin en kveld midt i uken med ungene hjemme, det er ikke min sak og jeg tar det for gitt at hvis du velger å gjøre det så har du tenkt igjennom det valget og har planen klar hvis det skulle skje noe :)
 
men... kan eg få spørre kvifor? er det pågrunn av bakgrunnen din? at du har fått eit... kanskje... anstrengt forhold til alkohol? eller har du ikkje noke behov for det?

Eg er oppvokst med mamma og pappa som tar seg eit glass vin når det passer dei, eller to for den del :) har sett dei påvirka eit par gonger, men då var eg så stor at det på ingen måte kunne skade eller skremme meg:) Så for meg er det litt meir stas å ta ei øl enn å ta eit glass cola, fordi eit glass cola kan eg ta kortid som helst. nett som med sjøkreps, det er luksus og ikkje kvardagslig, så det er sååå stas når eg kan ete ;) til dømes;)
 
men... kan eg få spørre kvifor? er det pågrunn av bakgrunnen din? at du har fått eit... kanskje... anstrengt forhold til alkohol? eller har du ikkje noke behov for det?

Eg er oppvokst med mamma og pappa som tar seg eit glass vin når det passer dei, eller to for den del :) har sett dei påvirka eit par gonger, men då var eg så stor at det på ingen måte kunne skade eller skremme meg:) Så for meg er det litt meir stas å ta ei øl enn å ta eit glass cola, fordi eit glass cola kan eg ta kortid som helst. nett som med sjøkreps, det er luksus og ikkje kvardagslig, så det er sååå stas når eg kan ete ;) til dømes;)

Signerer alt over ;)
 
men... kan eg få spørre kvifor? er det pågrunn av bakgrunnen din? at du har fått eit... kanskje... anstrengt forhold til alkohol? eller har du ikkje noke behov for det?

Eg er oppvokst med mamma og pappa som tar seg eit glass vin når det passer dei, eller to for den del :) har sett dei påvirka eit par gonger, men då var eg så stor at det på ingen måte kunne skade eller skremme meg:) Så for meg er det litt meir stas å ta ei øl enn å ta eit glass cola, fordi eit glass cola kan eg ta kortid som helst. nett som med sjøkreps, det er luksus og ikkje kvardagslig, så det er sååå stas når eg kan ete ;) til dømes;)

Det er godt mulig at bakgrunnen min har mye av skylden, men det å leve med en tørrlagt alkoholiker de siste 10 årene har nok også gjort sitt til at jeg ikke føler behov for det.

Mye ligger nok også i at det er veldig lite alkoholholdige drikker jeg liker smaken på hehe
 
det kan eg jo absolutt forstå.. .

Og liker du det ikkje, så liker du jo det ikkje:p Eg synes mykje er kjempegodt, naturlegvis;P har vokse ifrå meg det å drikke for å bli full :p
 
Men, jeg har som sagt ikke noe imot dem som gjør anderledes enn meg ;)
 
Glad jeg har vokst ifra det :p Noen ganger vil jeg jo drikke for å bli full også :p haha. Men har alltid kontroll og havner ikke på smell etter smell :) Har en venninne som aldri kommer til å vokse fra det ;)
 
Tok ikke veldig av, nei :p Fnis
 
Regnbuebæsjgjengen. Ingen som tør være uenige i klapperslanger og bråkebøtter. :p
 
Huff, minner om en bekjent vi hadde som satt å skrøt av hvordan han hadde klart å overhøre en baby i over en time mens han festet med barnefaren :(
 
Back
Topp