her er det duka for diskusjon!:P

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kva synes dokke om slik som eg og M gjere? At vi tar ei øl, eit glass vin eller lignande på kvelden? feks når vi er aleine med ungane?
Kunne du gjort det samme, eller er du heilt avholds når du er aleine med barnet/a?
 
Ja, det kunne jeg sikkert ha gjort, men ikke noe særlig mer enn det :) Gleder meg til å en gang få muligheten, haha :p
 
Jeg går jo under innlegget ditt, men skriver likevel ;)

Synes det er greit så lenge jeg ikke er mer enn bare litt fnisen. Skal kunne ta meg av barnet om hun våkner, og kunne reagere om noe skulle skjedd. Jeg har ikke lappen, så i forhold til det spiller det ingen rolle for min del :)
 
Signerer M, der altså!:) naturlegvis ;) Akkurat no er eg ikkje ein gong aleine, men stortsett opner eg cideren eller ølen etter at min kjære har reist på jobb :) har også drukke cider ein gong Jo var våken... han fekk tak i den og sa "namnam" :p Hahaha:p DÅÅ følte eg meg ikkje høg i hatten då, nei :p haha:p men kun ein liten slurk:) Men eg hadde ikkje tørt å drikke meir enn ei øl/cider/vin endå, fordi eg fremdeles er fesk på dette medalkohol etter svangerskapet og fullamminga!:)
 
Hehe,'dattera til venninna mi hadde funnet ølflaska til faren (glemte at han satt den fra seg mens han jobba i huset), og sto og helte nedpå idet venninna mi kom inn i rommet for å se hva hun gjorde :p Hun ropte "meeeer!" :p Malt og gryn, vet dere ;)
 
Hahaha, vet ikke hva jeg hadde gjort om det skjedde her :p
 
Synes det er greit så lenge man vet å begrense seg. Har ikke det behovet selv, men drakk noen vin med naboene når jeg var alenemor. Da var vel storebror litt større.
 
Jeg hadde nok flirt :p Kan ikke gjøre så mye annet! Kjefte på pappaen liksom? Kan jo det, men det var jo ikke med vilje :p
 
Hehe,'dattera til venninna mi hadde funnet ølflaska til faren (glemte at han satt den fra seg mens han jobba i huset), og sto og helte nedpå idet venninna mi kom inn i rommet for å se hva hun gjorde :p Hun ropte "meeeer!" :p Malt og gryn, vet dere ;)
Oh, no!!! :( Og verste pappaen går til.....!! :p Haha:p slik hadde iallefall eg følt meg:p
 
Synes det er greit så lenge man vet å begrense seg. Har ikke det behovet selv, men drakk noen vin med naboene når jeg var alenemor. Da var vel storebror litt større.
å begrense seg er alfa omega! hadde eg ikkje vert istand til å feks halde meg til den eine cideren, måtte eg ha droppa det :)
 
Det er helt sant :) Hadde aldri drukket meg full uten at noen andre hadde tatt henne :)
 
nei er du gal? :) Ikkje godt brisen heller; ) 2 øl kunne sikkert godt, dersom eg tok det rolig og fint, og var opplagt og utkvilt.. Men seint på kvelden er eg gjerne trøtt og derfor holder det med ein stor boks :)
 
Det er jo kommet noen nye piller på markedet som gjør at du stopper etter et par øl. :)
 
Sånn som det er nå tror jeg ikke jeg kunne tatt en liten cider engang :p har drukket to slurker cider siden desember 2011 :p
 
En stor boks gjør meg veldig fnisete :)
 
Har ikke drukket en dråpe siden oktober 2011 :)
 
da jeg er avhenging av att skjer det noe så må eg være i stand til og kjøre promille messig så blir det ikke drukket noe her i gården mens unga er hjemme.. kall meg rar men jeg liker ikke alkohol rundt barn.. dessverre sett for mye av de som driker seg dritta mens unga er hjemme og det har sett en skrekk i meg..
 
da jeg er avhenging av att skjer det noe så må eg være i stand til og kjøre promille messig så blir det ikke drukket noe her i gården mens unga er hjemme.. kall meg rar men jeg liker ikke alkohol rundt barn.. dessverre sett for mye av de som driker seg dritta mens unga er hjemme og det har sett en skrekk i meg..
det er eg veldig imot! Det er veldig drøyt! :-O

eg trur faktisk ikkje eg hadde vert i stand til å køyre dersom det hadde skjedd noko. dei hadde måtta komt hit. I verstefall måtte eg ha kjørt dei i møte med den lille promilla eg hadde, som siste utveg..
 
Tror faktisk ikke jeg heller hadde klart å kjøre dersom det hadde skjedd noe som krever at hun må på sykehuset øyeblikkelig!

Er også veldig imot fyll rundt barn!
 
Back
Topp