Her er bare glede!

Gleder meg til å være hjemme i permisjon, gå på trilleturer og å slippe å gå høygravid midt på høysommer ❤️ Tror mars må være en veldig fin måned å føde i?
 
Gleder meg til å være hjemme i permisjon, gå på trilleturer og å slippe å gå høygravid midt på høysommer ❤️ Tror mars må være en veldig fin måned å føde i?
Har marsbaby fra før, og det er en fantastisk fin måned å føde i ❤️ Det går mot lysere og varmere tider, og jeg hadde mange fine trilleturer i vårværet etterhvert.
 
Gleder meg over at det bare er en uke til jeg er i uke 12 i dag. Og at jeg skal på tul på tirsdag og se den lille. Om alt er i orden da, kan vi begynne å fortelle om hemmeligheten vår ❤️
 
Gleder meg så over å være inne i 12 uke! Hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt :Heartred
 
Har fått låne sånn doppler eller hva det heter av ei venninne. Så jeg prøvde den i dag for å se om jeg fant hjertelyden. Og det gjorde jeg :joyful: :talk017
Jeg er 14 uker i morgen.
Nurket hadde en hjertefrekvens på ca 150-160 og det er jo kjempe bra.
 
Hurra!!! Begge minibabyene har det strålende og «koser seg» som gynekologen sa. 11+0 i dag, de er like store, og de hoppa og dansa med lange fine føtter :love7 jeg er i ekstaaaaase.:Heartbigred
 
Jeg gleder meg sånn til første svangerskapskontroll i morgen! Endelig få papirer og greier.
 
Back
Topp