hentet med ambulanse

ORIGINAL: snuppis!

Hvordan gikk det hos fastlegen i dag? Håper at dem har funnet ut hva som feiler dattera di [:)]

ORIGINAL: FRK John Deere

FAEN altså! At de ikke kan ta, vertfall barn, på alvor!

IKKE gi dere, krev et svar på hva dette er.. hun er jo enda preget så IKKE nøy dere med dette!

Ønsker dere lykke til!!!!!!!

rart de ikke gjorde en eeg, hadde krevd det hadde jeg vært deg.
kjempebra de har tatt ekg og registrering over natten, samt blodprøver. kan hvertfall utelukke hjerte- problemer.
vet om flere som har barn med slike anfall, og ikke har funnet ut hva det er..
søsteren min har hatt et par sånne tilfeller- ble tilslutt diagnostisert med epilepsi etter et skikkelig ekkelt anfall(var vel 8-9 år da) nå har hun vokst det av seg, er 15år.
lykke til[:)]

Hvordan gikk det hos fastlegen i dag? Håper at dem har funnet ut hva som feiler dattera di [:)]

ORIGINAL: ladylovelylux

Fosj så ekkelt!! Håper virkelig dere funner ut FORT hva det var! [&:]

ORIGINAL: Pijah

Masse masse god bedring til jenta di!

Og jeg tror kanskje jeg ville ringt rett til avdelingen hun var innlagt på i stedetfor legevakten, de har vel ansvaret for dere i en uke etter utskrivelsen, om jeg ikke tar helt feil.

hei[:)] det gikk fint hos fastlegen, han skjønte meg godt og henviste ho til en hjertespesialist ( arvelig hjertefeil ifamilien, som ikke vises på regisreringer og ekg, men på ul) også skulle han forhaste henvisningen til mr og eeg..
jeg var så forbanna og lei meg at tårene spruta når jeg var hos legen, så jeg tror han skjønte alvoret i ting jeg hadde å komme med.
snuppa mi satt på utsiden så lenge, så hun så ikke hvordan jeg var der inne.

hun er i lek og virker ganske normal igjenn, men hun får veldig mye hodepineanfall.. læreren ringte meg fra skolen i dag og sa at hun hadde så vondt.
så jeg måtte hente henne.
men nå skal det også sies at jeg har bedt dem om å ringe meg hvis hun får veldig plutsek\lig vondt i hodet.
ønsker å ha det sånn frem til vi vet noe mer.
syntes det er ekkelt at hun får sånne tåkter

Back
Topp