hentet med ambulanse

Hadde krevd skikkelig sjekk av henne..

en gutt jeg vet om hadde en lignende opplevelse en gang å på sykehuset trodde de d var hjernerystelse.
Så gikk det manga mnd å plutselig falt han om i bhg og var ganske fjern og da fant de ut han hadde hatt en stoooor hjerneblødning.
Å han måtte lære MYE på nytt !! å det første var også hjerneblødning fant de ut da. å de kunne kansje forhindra alt om de hadde undersøkt kikkelig.

så best å få en skikkelig sjekk.. kan jo aldri vite å det er..

tusen takk for gode råd og svar[:)] har fått time hos fastlegen kl 11. skal f... stå på mitt..

åh fikk helt frysninger jeg...har sjøl en 8åring så ble litt "nært" for meg kjenner jeg.
stå på ditt og krev at de tar CT eller MR av hodet hennes.håper inderlig det ikke er noe alvorlig,og at jenta di kommer seg fort!!
stor klem til dere begge.og oppdater oss gjerne etter legebesøket!

Huff og huff. Så forferdelig [&o]

Du må kreve en EEG og MR, forklar til legen at du ikke kommer til å gi deg før dere får svar. Kan jo ikke gå rundt å ikke vite noe sånt! Stakkars dere [&o]

Skal tenke på dere idag, håper på en oppdatering senere om hvordan det gikk [:o]

Huff, jeg fikk sååå vondt av jenta di og deg nå[&o] Det er tragisk at man ikke tar slike ting mer på alvor - når slike ting skjer med så små barn bør det være akutt uansett!![:@] Håper du får gehør hos legen, slik at hun kan få komme fort inn til undersøkelser!

Skjønner at du er redd og gjerne vil ha svar, men dere : "KREV MR, KREV Eeg"?????? Hva er det for noe??? Det er faktisk legen som avgjør om det er medisinsk indikasjon for slike undersøkelser og man kan ikke bare kreve noe sånt.. Det er VENTELISTER for å få sånne undersøkelser og så lenge legen har ment at det ikke er noe tegn på at det er noe så akutt at barnet MÅ ha det med en gang, så venter man i likhet med de mange andre som venter..
Hva med å ha tillitt til helsepersonellet som undersøker? De har jo foretatt relativt mange undersøkelser på jenta på kort tid og ikke funnet noe og det er jo BRA!!! Hadde de ment at det var indikasjon på noe svært alvorlig hadde de jo sendt henne til undersøkelse???
Blir litt fortvila over denne "KREVE" kulturen - det er ikke slik at man kan bestille hvilke undersøkelser som skal gjøres og hvilken behandling man skal ha.. Man kan selvsagt spørre og få informasjon om hvorfor/hvorfor ikke man gjør div undersøkelser, men KREVE?????

TIL HI : Skjønner du er redd og usikker, snakk med fastlegen i dag og se hva han sier.. Håper han kan si noe til deg som beroliger deg litt..

ORIGINAL: Pearl

Skjønner at du er redd og gjerne vil ha svar, men dere : "KREV MR, KREV Eeg"?????? Hva er det for noe??? Det er faktisk legen som avgjør om det er medisinsk indikasjon for slike undersøkelser og man kan ikke bare kreve noe sånt.. Det er VENTELISTER for å få sånne undersøkelser og så lenge legen har ment at det ikke er noe tegn på at det er noe så akutt at barnet MÅ ha det med en gang, så venter man i likhet med de mange andre som venter..
Hva med å ha tillitt til helsepersonellet som undersøker? De har jo foretatt relativt mange undersøkelser på jenta på kort tid og ikke funnet noe og det er jo BRA!!! Hadde de ment at det var indikasjon på noe svært alvorlig hadde de jo sendt henne til undersøkelse???
Blir litt fortvila over denne "KREVE" kulturen - det er ikke slik at man kan bestille hvilke undersøkelser som skal gjøres og hvilken behandling man skal ha.. Man kan selvsagt spørre og få informasjon om hvorfor/hvorfor ikke man gjør div undersøkelser, men KREVE?????

TIL HI : Skjønner du er redd og usikker, snakk med fastlegen i dag og se hva han sier.. Håper han kan si noe til deg som beroliger deg litt..

Herremin, stått opp på feil fot du da [8D]

Poenget er jo ikke at hun skal få MR og EEG på dagen, men at hun skal få en betryggelse om at dette skal utredes videre, ikke bare bli sendt hjem med en beskjed om at alt er OK. Det skjønner du vel?

Nå sitter hun jo og er redd fordi det skjedde noe forferdelig med datteren din, og de sendte henne hjem fordi de mente hun var helt fin! Hun er jo tydeligvis ikke det, når hun er blek og slapp nå, og ellers aldri bruker å være syk.

Det er jo ingen her som tror at sånt bare kan fikses med et knips, men hovedpoenget var jo nettopp at hun følte hun ikke ble hørt.

ORIGINAL: Frk.Keller

ORIGINAL: Pearl

Herremin, stått opp på feil fot du da [8D]

Poenget er jo ikke at hun skal få MR og EEG på dagen, men at hun skal få en betryggelse om at dette skal utredes videre, ikke bare bli sendt hjem med en beskjed om at alt er OK. Det skjønner du vel?

Nå sitter hun jo og er redd fordi det skjedde noe forferdelig med datteren din, og de sendte henne hjem fordi de mente hun var helt fin! Hun er jo tydeligvis ikke det, når hun er blek og slapp nå, og ellers aldri bruker å være syk.

Det er jo ingen her som tror at sånt bare kan fikses med et knips, men hovedpoenget var jo nettopp at hun følte hun ikke ble hørt.

Og om du hadde leste ordentlig ser du at hun selv skrev at de BLIR henvist til MR....... Jeg tolket derfor hyenekoret som at hun skulle kreve å få MR NÅ...
"hun blir henvist til det, men siden hun kviknet så bra til, så gikk det ikke som noe haste sak.. " skriver HI selv...

ORIGINAL: FrøkenFryken

Så skummelt [:(] Jeg hadde KREVD at de tok en MR av hodet hennes, ikke gi deg på det.

ORIGINAL: BitzyhogJulia

så kjempeskummelt!!!

jeg tror jeg ville presset på mere for å se hva det er... Om ikke annet hva det ikke er!![:-]

Hadde KREVD bedre sjekk og MR av hodet..hadde jeg ikke fått det hadde jeg dratt rett på Volvat og betalt for det.. Ikke normalt det og så skummelt[:o] god bedring til jenta di[:)]

tror nok at du kan stole på sykehuset,i og med at de har gjort mange tester og undersøkelser,MEN skjønner at du er i villrede og usikker pga t du ikke fikk noe svar,det ville vi alle her inne vert!

om fastlegen ikke er til hjelp,kan du feks dra til volvat el andre private klinikker å få gjort undersøkelser,om de mener det er nødvendig og forsvarlig.

håper det var ett engangstilfelle og at jenta di har blitt bedre!!!![:)]

ble ho sjekket for borelia??

Hun kan ha hatt flått på seg uten at du har merket det.

kjenner til ei jente som plutselig under lek ble lammet på ene siden av kroppen.
ho hadde borelia, men foreldrene hadde aldri sett noen flått.

Borelia kan slå ut på forsjellige måter.

Jenta er helt frisk i dag[:)]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Huff! [&:]Sendte de dere hjem igjen uten noen som helst svar, eller avtale om oppfølging og kontroller? DET hadde jeg ikke godtatt et sekund. Ring fastlegen i morgen, om du ikke vil ringe legevakta nå. Det der høres altfor dårlig ut!
Masse god bedring til jenta di! [:)]

Jeg vet om ei jente som besvimer pga astma.
Sånn jeg har forstått det så er det fordi mangel på medisiner fører til at hun ikke får nok surstoff....
Mer vet jeg ikke, men kan jo være noe å nevne...

FAEN altså! At de ikke kan ta, vertfall barn, på alvor!

IKKE gi dere, krev et svar på hva dette er.. hun er jo enda preget så IKKE nøy dere med dette!

Ønsker dere lykke til!!!!!!!

ORIGINAL: FRK John Deere

FAEN altså! At de ikke kan ta, vertfall barn, på alvor!

IKKE gi dere, krev et svar på hva dette er.. hun er jo enda preget så IKKE nøy dere med dette!

Ønsker dere lykke til!!!!!!!

herregud kor ekkelt. hadde ikke dradd derfra før de har sjekket henne fullstendig ut. hode, hjerte, alt!!!! kan jo ha vært så enkelt som lavt blodsukker. kan ho ha slått hodet uten det er blitt oppdaget?

Back
Topp