Hentet babypakker

Hentet på apotek 1 i går, og skal hente på vitusapoteket i morgen ;)

Noen som har opplevd at de har notert ned koden dere har fått på mail?

hentet apotek 1 og meldt meg på Rimi sibn.. følte det var så mange "lure" bokser hvor man må melde seg inn for å få pakken.. Jeg er svært dårlig på å melde meg ut igjen, og er redd for å sitte igjen med en haug av ting jeg ikke trenger og ekstra kostnader.. Men får sjekke ut vitus sin også da :) hadde hørt så mye positivt om mammaboksen, men de har jo tatt en pause :/ typisk..

Synd at mammaboxen har pause ha... Men typisk at en virkelig vil ha noe en ikke kan få :-P

Jeg venter litt til med å hente, henger litt bak dere, er 26+5, får vel ikke hente før uke 28 så, klare å vente liiit til.., *klør i fingrene* hehe :rolleyes:

Hvordan får man vitrus sin, hentet apoteke 1 idag
Du må registrere deg på Vitus apotek sine sider, og så får du en mail på samme måte som når du registrerte deg for apotek 1 sin :)

Hos meg har de ikke gjort noe med koden, så jeg har hentet ut et par ganger på hvert apotek

Var inne på Kiwi men fant ikke ut hvor jeg kunne finne babypakke..
Man melder seg inn i liberoklubben, så får du en hentelapp i posten sies det. Pakken hentes på Kiwi :)

Tenkte jeg skulle få hentet ut apotek pakkene i dag. Så må jeg bare vente på lapper i posten for rimi og libero pakkene. :)

Noen som har en formening/erfaringer om bleiebøttene man får? Jeg har bleiebøtten fra barnashus og den er jo helt grei, men ser at denne gangen kan jeg hente bleiebøtte på babyshop også. Noen erfaringer rundt hvilken so mer best? mest praktisk?

Får man babypakker med nr.2 også? Hadde jo vært koselig å få en gang til da:)
Jeg skal ha nr to. Få da også. Noen av de får du ikke reistrer deg på igjen, men jeg har da bare sendt mail og så gjør de noe slik at jeg får. Om du allerede er medlem i liberoklubben og har lagt inn at du er gravid igjen der så får du automatisk lapp i posten av de med hentelapp på pakke. :)

Back
Topp