Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må registrere deg på Vitus apotek sine sider, og så får du en mail på samme måte som når du registrerte deg for apotek 1 sinHvordan får man vitrus sin, hentet apoteke 1 idag
Rimi etter fødsel, og Kiwi har vel også tror jeg.Hvor flere steder henter dere?
Man kan hente pakken fra libero.no på Kiwi- er gratis det åRimi etter fødsel, og Kiwi har vel også tror jeg.
Er ikke før nærmere termin da. 3 uker tror jegMan kan hente pakken fra libero.no på Kiwi- er gratis det å
Ja stemmer, det var Libero pakken man hentet derEr ikke før nærmere termin da. 3 uker tror jeg
Man melder seg inn i liberoklubben, så får du en hentelapp i posten sies det. Pakken hentes på KiwiVar inne på Kiwi men fant ikke ut hvor jeg kunne finne babypakke..
Jeg skal ha nr to. Få da også. Noen av de får du ikke reistrer deg på igjen, men jeg har da bare sendt mail og så gjør de noe slik at jeg får. Om du allerede er medlem i liberoklubben og har lagt inn at du er gravid igjen der så får du automatisk lapp i posten av de med hentelapp på pakke.Får man babypakker med nr.2 også? Hadde jo vært koselig å få en gang til da