Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GjerneVenninnen min strikket pent sett fra klompelompe til frøkna, skal se om jeg finner bilder om du vil se.
tenker å bruke strikk til min og men usikker på om det skal være sett eller heldress..Akuratt det tenker jeg og, de to eldste hadde sett som ble brukt toppen 2 ganger å lurte nå på å være litt praktisk å få noen til å strikke en fin heldress i stede..Fikk sett til første, men brukte det kanskje 2 ganger. Liker heldress bedre
Det er det jeg skal vertfall, med nr2 brukte eg kun heldresser. Så til nr 3 blir det strikka kun heldresserAkuratt det tenker jeg og, de to eldste hadde sett som ble brukt toppen 2 ganger å lurte nå på å være litt praktisk å få noen til å strikke en fin heldress i stede..
Vi brukte hebtesett flere ganger,Akuratt det tenker jeg og, de to eldste hadde sett som ble brukt toppen 2 ganger å lurte nå på å være litt praktisk å få noen til å strikke en fin heldress i stede..
Det er vel for å «pynte seg» når babyen kommer hjem for første gang. Har vel ikke noen annen hensikt enn at det er litt spesielt for foreldrene, babyen bryr seg jo nada.Hva er egentlig greia med "hentesett"; hvorfor skal det være så spesielt?Har ikke tenkt noe spesielt....
Hva er egentlig greia med "hentesett"; hvorfor skal det være så spesielt?Har ikke tenkt noe spesielt....
For min del fordi det er noe spesielt å ta med barnet hjemHva er egentlig greia med "hentesett"; hvorfor skal det være så spesielt?Har ikke tenkt noe spesielt....
Hva bruker dere? Strikk? Butikk kjøpt? Farge? Str? Dress? Bukse og jakke?
skal ha gutt i november å veldig usikker..
har mest lyst å bruke strikke dress igrunn men ull under.. ser for meg at den kommer til å bli mest brukt og..
Hva er egentlig greia med "hentesett"; hvorfor skal det være så spesielt?Har ikke tenkt noe spesielt....