Hemmeligvenn - takketråd

Her er dn fantastiske gaven jeg fikk i posten idag! Tusen tusen takk kjære baby❤️Mai.
Deilig å få noe til meg selv- elsker baby shop body butter altså! Nå skal jeg låse meg inne på badet og fjonge meg.
Så bra du likte d!!:) tenkte d var godt å få noe man kan bruke på seg selv å...man trenger litt oppfreshing m baby i hus har j merka...:)

Så utrolig bra at du likte det. :) godt jeg traff med ugler også. (De er jo så søte) :) fornøyd med hintet selv. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Wow, den pakka var lekker! Nesten så jeg har lyst til å be om en pm med tips om hvor man får kjøpt sånt ;)

Da er vi kommet hjem fra ferie og fått tak i posten vår. Og der lå en fantastisk pakke til oss, sendt fra spent-mamma:), tror jeg.

Flott body og leke til lillemor, drikkepose og badeand til storebror og deilig luksus til mor. Gleder meg masse til å bruke både hårkur og ansiktsmaske.

Så tusen, tusen takk for flott gave til oss alle.

Vedlegg

• 20140812_103527 kopi.jpg
    20140812_103527 kopi.jpg
    593,7 KB · Visninger: 28
  • 20140812_103435 kopi.jpg
    20140812_103435 kopi.jpg
    432,2 KB · Visninger: 26
  • 20140812_103545 kopi.jpg
    20140812_103545 kopi.jpg
    704,1 KB · Visninger: 29
Da er vi kommet hjem fra ferie og fått tak i posten vår. Og der lå en fantastisk pakke til oss, sendt fra spent-mamma:), tror jeg.

Flott body og leke til lillemor, drikkepose og badeand til storebror og deilig luksus til mor. Gleder meg masse til å bruke både hårkur og ansiktsmaske.

Så tusen, tusen takk for flott gave til oss alle.
Det stemmer. Håper dere alle får glede av gavene :)

Er det bare jeg som ikke har fått gave enda? :smiley-ashamed008

Måtte mye kjefting til men nå er alt omsider i orden !!

Jeg har fått en kjempefin gave, og er sååååå fornøyd og glad!!!!! :D
Vis vedlegget 74334

Passer utmerket at det er i str 68, og jeg elsker sånne sett :D!!
Tusen takk!!!! :D

Jeg gjetter at det er AJ som er min hemmelige venn?? :D

Så stilig!!!
Hva har skjedd med posten? Fikk du ikke hentet ut pakken ?

Så bra at du endelig fikk den! Er jo sendt for evigheter siden :p Hehe!
Kjøpte med bil på for tenkte at det var det dere drev med - men det var visst motorsykkel :p Hehe - håper det falt i smak likevel :-)

Så bra at du endelig fikk den! Er jo sendt for evigheter siden :p Hehe!
Kjøpte med bil på for tenkte at det var det dere drev med - men det var visst motorsykkel :p Hehe - håper det falt i smak likevel :-)

Falt absolutt i smak så tuuuusen tuusen takk:D! Var jo kjempetøft!! Og jeg elsker som sagt slike sett som hører sammen haha! ^^

Det der postgreiene har vært et sant mareritt.. Fler pakker jeg skulle sende er kommet i retur, lagt feil så de ikke har klart å finne det igjen og alt bare der på det lille kontoret liksom :s helt utrolig. Har med andre ord vært mye sint!! :)

Humm... Det er jo ikke bra. Må jo prøve å finne ut av det. :)

Snille deg:)

Slik jeg har skjønt det, så har det blitt forklart ganske godt ovenfor:)
Så alt er nok i skjønneste orden.
Posten kan man ikke alltid regne med.

Last edited:
Snille deg:)

Slik jeg har skjønt det, så har det blitt forklart ganske godt ovenfor:)
Så alt er nok i skjønneste orden.
Posten kan man ikke alltid regne med.

Humm... Må ha vært noen innlegg jeg ikke har fått med meg. Men er jo veldig trist at ting forsvinner i posten. :)

Back
Topp