Puslespillet fallt i smak! Igjen; tuuuusen takk<3Ja! Haha. Ikke så vanskelig å tippe gitt. :-D
Glad du likte det og håper storjenta liker puslespillet. :-D
Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puslespillet fallt i smak! Igjen; tuuuusen takk<3Ja! Haha. Ikke så vanskelig å tippe gitt. :-D
Glad du likte det og håper storjenta liker puslespillet. :-D
Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app
Vis vedlegget 68603
Er det mulig. Gubben hadde ryddet bort gaven når jeg skulle ta bilde, så nå at jeg hadde glemt å få med dette! Tusen takk! (Gubben hadde lagt de i undertøysskuffen sin... Hvorfor vet jeg ikke...)
Haha så braVis vedlegget 68603
Er det mulig. Gubben hadde ryddet bort gaven når jeg skulle ta bilde, så nå at jeg hadde glemt å få med dette! Tusen takk! (Gubben hadde lagt de i undertøysskuffen sin... Hvorfor vet jeg ikke...)
Vi pusser opp badet. Så var vel en nødløsning.Heheh, i undertøyskuffen sin faktisk Flere som er litt i tåke kanskje?
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Bare du og jeg som var så ivrigeSkulle tro flere hadde fått gavene sine nå siden "siste" sendingsfrist var i går
Skulle tro flere hadde fått gavene sine nå siden "siste" sendingsfrist var i går
Ja er hvertfall en "stund" siden jeg sendte min Sendte den forrige torsdag var det vel
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Ja, spørst om mange er på ferie og posten ligger og venter
Så bra at gaven fallt i smak Riktig gjettet! Kanskje ikke så vanskelig? Hihi! Har en 2 åring her i hus også, som liker klistremerker;-)Vis vedlegget 68832
Tusen takk for den flotte gaven jeg fikk! Såå koselig med kosebamse, vognpynt med navn og smokkesnor. Storesøster var også fornøyd med klistermerkene som nå er tomme hehe.
Tror den flotte gaven kommer fra Sokk1?
Så lekker vognpynt og smokkesnorVis vedlegget 68832
Tusen takk for den flotte gaven jeg fikk! Såå koselig med kosebamse, vognpynt med navn og smokkesnor. Storesøster var også fornøyd med klistermerkene som nå er tomme hehe.
Tror den flotte gaven kommer fra Sokk1?
Nei, de er ikke hjemmelaget;-) Er så lite kreativ jegSå lekker vognpynt og smokkesnor
Har du laget de selv Sokk1?