Hemmeligvenn - takketråd

Ja! Haha. Ikke så vanskelig å tippe gitt. :-D

Glad du likte det og håper storjenta liker puslespillet. :-D

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app
Puslespillet fallt i smak!:-) Igjen; tuuuusen takk<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er på ferie. Fått kjøpt gave og skal sende den når jeg kommer til Norge i neste uke. Kommer ikke hjem før om tre uker, så posten tar vare på min pakke til vi kommer hjem.

ImageUploadedByBV Forum1405416008.153806.jpg

Er det mulig. Gubben hadde ryddet bort gaven når jeg skulle ta bilde, så nå at jeg hadde glemt å få med dette! Tusen takk! (Gubben hadde lagt de i undertøysskuffen sin... Hvorfor vet jeg ikke...)

Vis vedlegget 68603

Er det mulig. Gubben hadde ryddet bort gaven når jeg skulle ta bilde, så nå at jeg hadde glemt å få med dette! Tusen takk! (Gubben hadde lagt de i undertøysskuffen sin... Hvorfor vet jeg ikke...)

Heheh, i undertøyskuffen sin faktisk :P Flere som er litt i tåke kanskje? :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Skulle tro flere hadde fått gavene sine nå siden "siste" sendingsfrist var i går;)

Skulle tro flere hadde fått gavene sine nå siden "siste" sendingsfrist var i går;)

Ja er hvertfall en "stund" siden jeg sendte min :) Sendte den forrige torsdag var det vel :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja er hvertfall en "stund" siden jeg sendte min :) Sendte den forrige torsdag var det vel :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja, spørst om mange er på ferie og posten ligger og venter;)

Jeg sjekker hver dag, men drar på ferie på fredag og blir borte en uke , så om den ikke er her innen to dager, så blir den liggende å vente på meg til jeg kommer hjem:)

Jeg sendte også min forige fredag. Den bør være fremme, men som dere skriver; folk er nok på ferie:-)

Jeg er på ferie så får ikke sjekket posten før mandagen. :-)

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Så mye fint! Jeg har fått min gave, skal legge ut bilde i morra.

Vil bare si noe ift starten på tråden. Vi har satt 200 ,-som minimumsbeløp, men INGEN skal føle seg pressa til å bruke mer!!! Om noen har gjort et røverkjøp, har tilgang på gratis varer, bruker av gavelager eller rett og slett velger å bruke mer penger har de selvfølgelig lov til det, men det skal ikke heve terskelen, og ingen skal forvente å få mer enn 200,-, uansett hvor mye de velger å gi.

Og ja, det er nok noen som må vente på gavene sine til de kommer hjem. Selv er jeg i den pinlige situasjon at ferieavvikling og en baby som ikke trives så godt i svingende sommerklima har forsinket utsendelsen, men pakken er på vei ut døra her og.

ImageUploadedByBV Forum1405607310.411952.jpg
Tusen takk for den flotte gaven jeg fikk! Såå koselig med kosebamse, vognpynt med navn og smokkesnor. Storesøster var også fornøyd med klistermerkene som nå er tomme :p hehe.
Tror den flotte gaven kommer fra Sokk1?

Vis vedlegget 68832
Tusen takk for den flotte gaven jeg fikk! Såå koselig med kosebamse, vognpynt med navn og smokkesnor. Storesøster var også fornøyd med klistermerkene som nå er tomme :p hehe.

Så bra at gaven fallt i smak:-):-) Riktig gjettet!:-p Kanskje ikke så vanskelig? Hihi! Har en 2 åring her i hus også, som liker klistremerker;-)

Vis vedlegget 68832

Så lekker vognpynt og smokkesnor ;)
Har du laget de selv Sokk1?

Back
Topp