Hemmeligvenn - takketråd

Se denne fantastiske gaven jeg fikk av Frkmina (?)!!!!!
Smokk med navn, og en herlig smokkesnor mes ugle, som Viktor allerede koser masse på :)
Og knallstilige "converse" ;)
aqyzaqa8.jpg

devyhu6u.jpg

Til mammaen var det sen perfekte treningsvideo, som allerede er testet
jageguva.jpg

Tusen tusen takk!

Se denne fantastiske gaven jeg fikk av Frkmina (?)!!!!!
Smokk med navn, og en herlig smokkesnor mes ugle, som Viktor allerede koser masse på :)
Og knallstilige "converse" ;)
aqyzaqa8.jpg

devyhu6u.jpg

Til mammaen var det sen perfekte treningsvideo, som allerede er testet
jageguva.jpg

Tusen tusen takk!

Så bra at du ble fornøyd :D Godt å høre at både Viktor og mamma likte gaven :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

I dag fikk vi pakke i posten! Tusen hjertelig takk for en nydelig gave, Englevakt:D Den var helt perfekt!

ImageUploadedByBV Forum1405770736.440562.jpg

Body og bukse fra Name it, rangle, fiiin Neglelakk og malesett til storesøster:D

ImageUploadedByBV Forum1405770931.177518.jpg

Måtte selvsagt testet med en gang;)

Tusen tusen takk, Englevakt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra at du likte den. Og så fort den kom frem. Fikk ikke sendt den før i går.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk for den fine gaven cakegirl88 :)
Elsker newbie-merket :) veldig kjekt med klemmer med at hun har en del hår :) smekkene er perfekte til en suglebaby ;) og fine tepper får en alltid bruk for :)

1406056564610.jpg Åååh! Se på denne utrolig flotte gaven! Jeg begynte nesten å grine. Jeg ELSKER hjemmestrikk og de sokkene er bare helt nydelige! Nesten så jeg gleder meg til vinteren nå :-D

Ellers var det fire flotte bordbrikketter, en eske med sjokoladehjerter, grønn te-såpe, hårmaske og ansiktsmaske. Jeg er helt overveldet.:-D

Jeg tipper at min hemmelige venn er miss.Johanne? :-D

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Min er sikkert kommet, men er ikke hjemme fra ferie på enda to uker. Posten tar vare på posten min.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

J er akkurat hjemme igjen:) fått pakkelapp så håper d er fra min hemmelige venn, må vente i spenning til mandag...:-/

Joho!!! J fikk pakke! Er som en unge på julekvelden....:) tusen, tusen takk Lilleanda!! (Digga hintet å, den blir med i kveldsbadet) j har jo ugledilla så dette passet perfekt!!!!:-) ImageUploadedByBV Forum1406638147.470877.jpg

Joho!!! J fikk pakke! Er som en unge på julekvelden....:) tusen, tusen takk Lilleanda!! (Digga hintet å, den blir med i kveldsbadet) j har jo ugledilla så dette passet perfekt!!!!:-) Vis vedlegget 70327

Så utrolig bra at du likte det. :) godt jeg traff med ugler også. (De er jo så søte) :) fornøyd med hintet selv. ;)

TUSEN TAKK til GonnaBee for helt fantastisk hemmelig venn gave! :D

Du har virkelig lagt sjelen din i gaven, og jeg ble helt overveldet! Tusen takk!

Fikk både garn, og pose til å ha steikkepinner i, samt en smekke og sløyfe som er hjemmelaget ❤️ Singsang kort som storesøster la sin elsk på ;) Og en kjempefin bukse. Love it!

ImageUploadedByBV Forum1406660026.869529.jpg

Vis vedlegget 69402 Åååh! Se på denne utrolig flotte gaven! Jeg begynte nesten å grine. Jeg ELSKER hjemmestrikk og de sokkene er bare helt nydelige! Nesten så jeg gleder meg til vinteren nå :-D

Ellers var det fire flotte bordbrikketter, en eske med sjokoladehjerter, grønn te-såpe, hårmaske og ansiktsmaske. Jeg er helt overveldet.:-D

Jeg tipper at min hemmelige venn er miss.Johanne? :-D

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

stemmer at det er fra meg! godt det falt i smak, håper du kan bruke sokkene en stund da:-)

Back
Topp