Hemmeligvenn - takketråd

Lilleanda

Første gang
Mailykke <3
Her takker vi for gavene, legger ut bilder og gjetter fra hvem. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble skikkelig overveldet. Det var så utrolig mye fint til både Isak og meg! Så tusen takk, frkmina! (Det er den jeg gjetter på) ImageUploadedByBV Forum1404830331.038562.jpgImageUploadedByBV Forum1404830407.622060.jpgImageUploadedByBV Forum1404830416.654724.jpgImageUploadedByBV Forum1404830424.954778.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1404830344.138230.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1404830344.138230.jpg
    108,4 KB · Visninger: 67
Oi! Det var litt av en gave! :D
Må jo ha kostet mye mye mer enn 200 ;-)

Heheh, takk for at du tror det er meg ;) Men det er nok dessverre ikke altså :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Men det var jo en flott gave da :D Nå kjente jeg litt på det at jeg må ut og kjøpe mer til gaven min :O :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Men det var jo en flott gave da :D Nå kjente jeg litt på det at jeg må ut og kjøpe mer til gaven min :O :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Signerer denne;-)

Signerer denne jeg også *panneklask* :p bare været her holder seg!!!! Kommer meg ikke ut for å gå i slikt ustabilt vær :)! Kjett uten førerkort

Heheh, vet akkurat hvordan det er :P Her har ingen av oss lappen, men selv om vi bor ganske sentralt, så frister det ikke ut å gå i øs pøs regnevær! :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Nå må ikke vi ødelegge tråden da jenter - som er en takke og vise tråd :angel8

For alt vi vet kan det jo være at vedkommende som har sendt gaven til lilleanda jobber i klesbutikk eller lignende, og har handlet varene til innkjøpspris. (?)
Tipper vedkommende har holdt seg til "reglene", og da er det dumt å ødelegge gleden denne personen hadde i å sende gaven til lilleanda .

Lilleanda, det ser ut som det ligger en lapp i pakken?
Hva står det? Vi vil også være med å gjette (for oss selv da) :)

Nå må ikke vi ødelegge tråden da jenter - som er en takke og vise tråd :angel8

For alt vi vet kan det jo være at vedkommende som har sendt gaven til lilleanda jobber i klesbutikk eller lignende, og har handlet varene til innkjøpspris. (?)
Tipper vedkommende har holdt seg til "reglene", og da er det dumt å ødelegge gleden denne personen hadde i å sende gaven til lilleanda .

Lilleanda, det ser ut som det ligger en lapp i pakken?
Hva står det? Vi vil også være med å gjette (for oss selv da) :)
Klarte å glemme lappen hjemme. Er på hytta nå. Neste jeg skulle gjette på er deg Anna1948! :) håper jeg ikke bommer for mye, har aldri vært lett å gjette.

Fikk en super flott gave i posten idag :D Fikk kjempe søt body med bukse til, også var jeg så heldig at damen har fått med seg at jeg har dilla på Twix sjokolade :D Heheh :) Var også ei storesøster som hadde tegnet så flott på kortet :D Så jeg tipper på at min hemmelige venn er These ;) Så tuuuusen takk :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vedlegg

• 1404911698798.jpg
    1404911698798.jpg
    48,5 KB · Visninger: 72
  • 1404911708028.jpg
    1404911708028.jpg
    28,1 KB · Visninger: 74
Fikk en super flott gave i posten idag :D Fikk kjempe søt body med bukse til, også var jeg så heldig at damen har fått med seg at jeg har dilla på Twix sjokolade :D Heheh :) Var også ei storesøster som hadde tegnet så flott på kortet :D Så jeg tipper på at min hemmelige venn er These ;) Så tuuuusen takk :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Det stemmer, frkMina;)

Klarte å glemme lappen hjemme. Er på hytta nå. Neste jeg skulle gjette på er deg Anna1948! :) håper jeg ikke bommer for mye, har aldri vært lett å gjette.

Det var riktig gjettet! :smiley-bounce012
Det er meg:)
Håper det falt i smak og at det kommer til nytte :)

Og til info: Jeg jobber til daglig med kosmetikk, og bestevenninnen min jobber i klesbutikk - så jeg har holdt meg innafor grensen:)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Så lekkert tøy!!! Heldig :happy093

Det var riktig gjettet! :smiley-bounce012
Det er meg:)
Håper det falt i smak og at det kommer til nytte :)

Og til info: Jeg jobber til daglig med kosmetikk, og bestevenninnen min jobber i klesbutikk - så jeg har holdt meg innafor grensen:)

Tusen takk igjen! Det falt virkelig i smak! Bodyen er vasket og klar til når det blir litt mer vanlig sommertemperatur!

ImageUploadedByBV Forum1405071517.334103.jpgImageUploadedByBV Forum1405071536.733869.jpg
Nå har jeg fått gave:-D Så mye fint!! 2 åringen min kommer til å elske puslespillet<3 Og jeg er glad i fargen lilla:-) Tuusen takk til min hemmelige venn!!:-) Jeg tipper på at min hemmelige venn er Brødhue!?

Vis vedlegget 68201Vis vedlegget 68202
Nå har jeg fått gave:-D Så mye fint!! 2 åringen min kommer til å elske puslespillet<3 Og jeg er glad i fargen lilla:-) Tuusen takk til min hemmelige venn!!:-) Jeg tipper på at min hemmelige venn er Brødhue!?

Ja! Haha. Ikke så vanskelig å tippe gitt. :-D

Glad du likte det og håper storjenta liker puslespillet. :-D

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Back
Topp