Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må det!!! Får helt prestasjonsangst her.Oi! Det var litt av en gave!
Må jo ha kostet mye mye mer enn 200 ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer denne;-)Men det var jo en flott gave da Nå kjente jeg litt på det at jeg må ut og kjøpe mer til gaven min :O
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Men det var jo en flott gave da Nå kjente jeg litt på det at jeg må ut og kjøpe mer til gaven min :O
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Signerer denne jeg også *panneklask* bare været her holder seg!!!! Kommer meg ikke ut for å gå i slikt ustabilt vær ! Kjett uten førerkort
Klarte å glemme lappen hjemme. Er på hytta nå. Neste jeg skulle gjette på er deg Anna1948! håper jeg ikke bommer for mye, har aldri vært lett å gjette.Nå må ikke vi ødelegge tråden da jenter - som er en takke og vise tråd
For alt vi vet kan det jo være at vedkommende som har sendt gaven til lilleanda jobber i klesbutikk eller lignende, og har handlet varene til innkjøpspris. (?)
Tipper vedkommende har holdt seg til "reglene", og da er det dumt å ødelegge gleden denne personen hadde i å sende gaven til lilleanda .
Lilleanda, det ser ut som det ligger en lapp i pakken?
Hva står det? Vi vil også være med å gjette (for oss selv da)
Fikk en super flott gave i posten idag Fikk kjempe søt body med bukse til, også var jeg så heldig at damen har fått med seg at jeg har dilla på Twix sjokolade Heheh Var også ei storesøster som hadde tegnet så flott på kortet Så jeg tipper på at min hemmelige venn er These Så tuuuusen takk
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Det var riktig gjettet!Klarte å glemme lappen hjemme. Er på hytta nå. Neste jeg skulle gjette på er deg Anna1948! håper jeg ikke bommer for mye, har aldri vært lett å gjette.
Så lekkert tøy!!! HeldigFikk en super flott gave i posten idag Fikk kjempe søt body med bukse til, også var jeg så heldig at damen har fått med seg at jeg har dilla på Twix sjokolade Heheh Var også ei storesøster som hadde tegnet så flott på kortet Så jeg tipper på at min hemmelige venn er These Så tuuuusen takk
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Det stemmer, frkMina
Så lekkert tøy!!! Heldig
Det var riktig gjettet!
Det er meg
Håper det falt i smak og at det kommer til nytte
Og til info: Jeg jobber til daglig med kosmetikk, og bestevenninnen min jobber i klesbutikk - så jeg har holdt meg innafor grensen
Vis vedlegget 68201Vis vedlegget 68202
Nå har jeg fått gave:-D Så mye fint!! 2 åringen min kommer til å elske puslespillet<3 Og jeg er glad i fargen lilla Tuusen takk til min hemmelige venn!! Jeg tipper på at min hemmelige venn er Brødhue!?