Søt lue og kul smekk
Det er en boddy, men bilde var litt mørkt samme som jeg så noen andre hadde fått her inne også
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søt lue og kul smekk
Åh, kul body daDet er en boddy, men bilde var litt mørkt samme som jeg så noen andre hadde fått her inne også
Sent from my iPad using BV Forum
Æ har prøvd noen daga å last opp bilde men får rett å slett ikke til :/
Men fikk et kult putetrekk,karameller og sånn kule ting for å heng opp
Tusen takk for gaven ^^ likte det kjempegodt ^^
Litt usikker på hvem min er da
Håper du får til å legge ut bilde, så kanskje vi kan hjelpe deg å gjette. Det er ikke noe på kortet som sier (eller viser) mer om hvem det er da?
Ta en screenshot med mobilen , og så legger du det ut- for da blir det automatisk mindre.skal prøve....æ får beskjed om at filen er for stor og med mine data kunskaper så har æ ikke peiling på ka æ ska gjør :s. Ho e fra fredrikstad og venter en gutt
æ lev nok i stenalderen og har ikke mobil slikt funker med har faktisk enda en sony ericsson k810i XDTa en screenshot med mobilen , og så legger du det ut- for da blir det automatisk mindre.
Sliter med å legge ut bilder på denne siden selv jeg. Men funker bra med screenshot.
Så bra den kom fremJeg er helt stum! Tror jeg aldri har fått så fin gave av noen som bare vil glede andre...Vis vedlegget 53490tusen tusen takk Anna1948, ble veldig rørt over omtanken du viserå helt målløs over det utrolig fine jeg har fått!!!!Vis vedlegget 53491Vis vedlegget 53492
Pus ble mest glad for pappesken da...Vis vedlegget 53493
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Oi! Det var masse! Så snill du er Anna1948! Dette fortjente du Baby<3maiJeg er helt stum! Tror jeg aldri har fått så fin gave av noen som bare vil glede andre...Vis vedlegget 53490tusen tusen takk Anna1948, ble veldig rørt over omtanken du viserå helt målløs over det utrolig fine jeg har fått!!!!Vis vedlegget 53491Vis vedlegget 53492
Pus ble mest glad for pappesken da...Vis vedlegget 53493
Sent from my iPhone using BV Forum mobile