Hemmelig venn - takke- og visetråd

Æ har prøvd noen daga å last opp bilde men får rett å slett ikke til :/
Men fikk et kult putetrekk,karameller og sånn kule ting for å heng opp :)

Tusen takk for gaven ^^ likte det kjempegodt ^^
Litt usikker på hvem min er da :P

Æ har prøvd noen daga å last opp bilde men får rett å slett ikke til :/
Men fikk et kult putetrekk,karameller og sånn kule ting for å heng opp :)

Tusen takk for gaven ^^ likte det kjempegodt ^^
Litt usikker på hvem min er da :p

Håper du får til å legge ut bilde, så kanskje vi kan hjelpe deg å gjette. Det er ikke noe på kortet som sier (eller viser) mer om hvem det er da?

Håper du får til å legge ut bilde, så kanskje vi kan hjelpe deg å gjette. Det er ikke noe på kortet som sier (eller viser) mer om hvem det er da?

skal prøve....æ får beskjed om at filen er for stor og med mine data kunskaper så har æ ikke peiling på ka æ ska gjør :s. Ho e fra fredrikstad og venter en gutt :)

skal prøve....æ får beskjed om at filen er for stor og med mine data kunskaper så har æ ikke peiling på ka æ ska gjør :s. Ho e fra fredrikstad og venter en gutt :)
Ta en screenshot med mobilen , og så legger du det ut- for da blir det automatisk mindre.
Sliter med å legge ut bilder på denne siden selv jeg. Men funker bra med screenshot:smiley-bounce015.

Ta en screenshot med mobilen , og så legger du det ut- for da blir det automatisk mindre.
Sliter med å legge ut bilder på denne siden selv jeg. Men funker bra med screenshot:smiley-bounce015.
æ lev nok i stenalderen og har ikke mobil slikt funker med :P har faktisk enda en sony ericsson k810i XD
Æ må vell få mæ en sånn smart tlf snart XD

Da er det tilbakemelding fra alle, og bilde fra nesten alle, bortsett fra Lilleanda, Skyggedal, Bkno9978762 og maimamma<3. Så får vi bare håpe at de siste pakkene dukker opp ASAP!

Jeg er helt stum! Tror jeg aldri har fått så fin gave av noen som bare vil glede andre...ImageUploadedByBV Forum1394627563.497454.jpgtusen tusen takk Anna1948, ble veldig rørt over omtanken du viser❤️å helt målløs over det utrolig fine jeg har fått!!!!ImageUploadedByBV Forum1394627575.996789.jpgImageUploadedByBV Forum1394627585.549265.jpg

Pus ble mest glad for pappesken da...:)ImageUploadedByBV Forum1394627610.401462.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Jeg er helt stum! Tror jeg aldri har fått så fin gave av noen som bare vil glede andre...Vis vedlegget 53490tusen tusen takk Anna1948, ble veldig rørt over omtanken du viser❤️å helt målløs over det utrolig fine jeg har fått!!!!Vis vedlegget 53491Vis vedlegget 53492

Pus ble mest glad for pappesken da...:)Vis vedlegget 53493

Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Oi! Det var masse! Så snill du er Anna1948! Dette fortjente du Baby<3mai :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp