Hemmelig venn - takke- og visetråd

Yes! Her kom pakken min!
Se alt det fine fikk vi av min hemmelige venn :D

Vis vedlegget 51368

Jeg skulle hilse så mye fra min mann og si at han var imponert over innholdet i pakken :) Særlig dørskiltet var det nesten så jeg kunne skimte en litt rørt far, den blir nok hengt opp på døren til helgen :D

Gleder meg til å stæsje den lille herremannen i det kule antrekket!

Tror jeg skal takke Jente85 for denne gaven..?
:D
Det var skikkelig stiligt ;)
 
Yes! Her kom pakken min!
Se alt det fine fikk vi av min hemmelige venn :D

Vis vedlegget 51368

Jeg skulle hilse så mye fra min mann og si at han var imponert over innholdet i pakken :) Særlig dørskiltet var det nesten så jeg kunne skimte en litt rørt far, den blir nok hengt opp på døren til helgen :D

Gleder meg til å stæsje den lille herremannen i det kule antrekket!

Tror jeg skal takke Jente85 for denne gaven..?
:D

Du gjetta riktig :D Så bra at dere likte det ^^
 
Etter å ha lest litt på presentasjonstråden lurer jeg på om min hemmeligevenn er GonnaBee ????

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det er riktig :) vet ikke helt hvofor jeg valgte elefant, jeg bare fallt for den

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Yes! Her kom pakken min!
Se alt det fine fikk vi av min hemmelige venn :D

Vis vedlegget 51368

Jeg skulle hilse så mye fra min mann og si at han var imponert over innholdet i pakken :) Særlig dørskiltet var det nesten så jeg kunne skimte en litt rørt far, den blir nok hengt opp på døren til helgen :D

Gleder meg til å stæsje den lille herremannen i det kule antrekket!

Tror jeg skal takke Jente85 for denne gaven..?
:D
Så utrolig kult!!!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Det er riktig :) vet ikke helt hvofor jeg valgte elefant, jeg bare fallt for den

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Den var skikkelig søt :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått pakke:-D weee! Holdt på å dø av spenning, da jeg ikke fikk pakket opp med en gang, og den ble liggende i baksetet på bilen til vi hadde vært på NAV. SÅÅÅÅ søte siklesmekker, og jeg ELSKER elefanter og luer med ører :love7 Dette er lue nr. 5 med ører, fra nyfødt til 3 mnd. Jeg samler :-D tusen takk til min hemmelige venn, som jeg utifra hintene tipper er Mammapåramma:)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    780 KB · Visninger: 49
Jeg har fått pakke:-D weee! Holdt på å dø av spenning, da jeg ikke fikk pakket opp med en gang, og den ble liggende i baksetet på bilen til vi hadde vært på NAV. SÅÅÅÅ søte siklesmekker, og jeg ELSKER elefanter og luer med ører :love7 Dette er lue nr. 5 med ører, fra nyfødt til 3 mnd. Jeg samler :-D tusen takk til min hemmelige venn, som jeg utifra hintene tipper er Mammapåramma:)
Så bra at det kom frem og at det falt i smak :)
 
Er det noen som ikke har fått gaven sin enda??
 
Jeg begynner å bli bekymra for om gaven jeg sendte forrige mandag er blitt borte :-/ angra plutselig på at jeg ikke tok med sporing:(
 
Jeg har ikke fått ennå, og min virker heller ikke som om den er kommet frem... Men det dukker nok opp. Jeg tok heller ikke med sporing. aldri hatt problemer med det før...
 
Jeg har ikke fått min pakke enda, men regner med at den dukker opp i nærmeste fremtid:) ikke alltid posten er like kjapp...:p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg sendte ut min for 1 uke siden. Syntes det er litt rart at den ikke er fremme:-/
 
Burde ikke ta så lang tid med posten som en uke? Merkelig...får håpe de som mangler dukker opp snart!:) jeg er iallefall veldig spent, ser alt det fine som andre har fått her så gleder meg til å få min pakke å:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fikk pakken min idag :D var en nabo som hadde fått den feil da vi har samme etternavn og glemt å lever den til oss. Ho va skikkelig lei seg for at hun hadde glemt det stakars :p
Skal legge ut bilde i morgen ;)
 
Back
Topp