Hemmelig venn - takke- og visetråd

Ganske spennende å vente på at gaven en har sendt kommer frem, og om vedkommende blir fornøyd :)

Mange som ikke har fått pakke enda? Venter i spenning på at min venn skal motta,om det faller i smak...:) har heller ikke fått min enda så noe å glede seg til:-)

Jeg har fått pakke :)
Hjemmelaga strikketeppe i mørk lilla til hun lille, gul bukse med blomster og marihøner, nydelige små søte strikke tøfler i lilla og et par votter til meg ;)
ImageUploadedByBV Forum1392795152.801144.jpg
Det var kjempe fint! Følte jeg fikk masse + det er ekstra kjekt med hjemmelaget, så koseligt :)

Her er gaven jeg fikk. Kjempe fin body, bukse og lue til lillebror:) Gleder meg til å strikke :) og ikke minst alt det andre :) kjempe fin gave

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1392813575661.jpg
    1392813575661.jpg
    36,1 KB · Visninger: 66
  • 1392813584913.jpg
    1392813584913.jpg
    62,4 KB · Visninger: 64
  • 1392813595088.jpg
    1392813595088.jpg
    61,2 KB · Visninger: 62
Etter å ha lest litt på presentasjonstråden lurer jeg på om min hemmeligevenn er GonnaBee ????

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Imponert og misunnelig over alle de fine gavene her. Så flinke dere har vært:) neste gang blir jeg også med;)

Venter og venter og blir litt bekymret om ikke gaven min er fremme snart !

Tusen takk til min hemmelige venn som jeg tror er Lynn87! Kjempefin lue! Og søt body! -Like a sir;-)
Skal få lagt ut bilde i løpet av kvelden/morgendagen :-)

Tusen takk til min hemmelige venn som jeg tror er Lynn87! Kjempefin lue! Og søt body! -Like a sir;-)
Skal få lagt ut bilde i løpet av kvelden/morgendagen :-)

Å så godt den kom frem !!! Jeg ar så spent på om du likte den lua siden den er hjemmelaget !! :) bodyen var det min mann som falt for :)

Yes! Her kom pakken min!
Se alt det fine fikk vi av min hemmelige venn :D

takkeviise.jpg

Jeg skulle hilse så mye fra min mann og si at han var imponert over innholdet i pakken :) Særlig dørskiltet var det nesten så jeg kunne skimte en litt rørt far, den blir nok hengt opp på døren til helgen :D

Gleder meg til å stæsje den lille herremannen i det kule antrekket!

Tror jeg skal takke Jente85 for denne gaven..?
:D

Back
Topp