Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint at gaven kom vel frem og falt i smakSe det fine jeg fikk. Helt perfekt. Tror der er Frk Spent jeg skal takke for alt dette flotte.
Det var rett gjettet ja bra du likte d!Siden dette er hjemmelaget og jeg har sett baby<3mai er flink og aktiv på hobby-tråden, så lurer jeg på om det er henne??
Fy flate så flink og effektiv du er..! Hadde jeg fått ett år på meg så kanskje jeg klarte teppet og buksa Flott gaveDet var rett gjettet ja bra du likte d!
Så flink du er! Tusen takkDet var rett gjettet ja bra du likte d!
Samme her... Tenk om gaven har blitt borte i posten??Venter og venter og blir litt bekymret om ikke gaven min er fremme snart !
Tusen takk til min hemmelige venn som jeg tror er Lynn87! Kjempefin lue! Og søt body! -Like a sir;-)
Skal få lagt ut bilde i løpet av kvelden/morgendagen
Luen var nydelig!! Og storesøster ville gjerne ha den på hode HeheÅ så godt den kom frem !!! Jeg ar så spent på om du likte den lua siden den er hjemmelaget !! bodyen var det min mann som falt for
Nå er jeg spent! Må få lagt ut bildeLuen var nydelig!! Og storesøster ville gjerne ha den på hode Hehe