Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mye fint! Hvordan fant du det ut? Med hintet altså?Vis vedlegget 50725Vis vedlegget 50726Vis vedlegget 50727
Tuuuuusen takk for kjempefin gave, MammatilEmil
Dette var midt i blinken!
Jeg elsker farger, og hjemmelagde ting, super søtt
Storesøster ble kjempe fornøyd med Hello kitty-kulten, som allerede er i bruk ved bading;-)
Jeg kan jo legge ut bilde av hintet også?Så mye fint! Hvordan fant du det ut? Med hintet altså?
Så søtt! Likte kjempe godt det som var hjemmelaga! Mye du fikk for penga! Jeg gikk tom med en gang da jeg skulle handle skulle ønske jeg var så flink og kjapp til å lage noe, bruker en evighet på å bli ferdig med tingVis vedlegget 50725Vis vedlegget 50726Vis vedlegget 50727
Storesøster ble kjempe fornøyd med Hello kitty-kulten, som allerede er i bruk ved bading;-)
Så fint Hittill syntes jeg gavene har vært kjempe fineSjekk ut denne herligheten her da!
Et skjønt kort, og et ark med et nydelig dikt, deilige hjemmestrikkete sokkiser, en knallstilig ugle (som jeg tror havner i vogna ) og til mamma; en deilig kjekssjokolade, og to pakker med flott scrappe-pynt.
Tusen hjertelig takk til Englevakt! Helt perfekt!
Kan hintet finnes i "Utstyr bildetråden" tro? Synes dette så bittelitt kjent utHer er hva jeg fikk koselig kort men ikke noe hint om hvem så aner hva jeg skal gjette
Men tusen takk for en fint skrin, to skjønne hårspenner, og en siklesmekke
Vis vedlegget 50776
Vis vedlegget 50725Vis vedlegget 50726Vis vedlegget 50727
Kan hintet finnes i "Utstyr bildetråden" tro? Synes dette så bittelitt kjent ut
Uansett en knallfin gave!
Det er så hyggelig at du tenkte på storesøster)) Igjen, tusen hjertelig takk for super fin gave<3Verse god var heldig og fikk handlet på salg, så fikk mye for pengene
Og den kommende storesøster må jo så klart også få en liten ting alltid kjekt det.
Nå gleder jeg meg til min kommer I posten
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Håper du likte gaven, syntes spennene var så søte! Måtte kjøpe en selv til meg da jeg kjøpte til degDa prøver jeg å gjette på at min hemmelig venn er Spent-mamma
Håper du likte gaven, syntes spennene var så søte! Måtte kjøpe en selv til meg da jeg kjøpte til deg